Test gedaan....

A

Anoniem

Guest
En helaas voor ons geen goed nieuws als afsluiting van dit jaar...... Test negatief!

Moet zeggen dat ik er een beetje moedeloos van wordt ondertussen steeds die lange onregelmatige cyclussen dat kan toch niet normaal zijn. Ben blij dat we 12 jan naar de gyn gaan hoop dat we dan meer duidelijkheid krijgen want hier wordt ik echt gek van.

Voor iedereen een goede jaarwisseling!

jeetje meid dat is idd balen..en vooral die onzekerheid:-(.
hopenlijk krijg je meer duidelijkheid in Jan.
sterkte en fijne jaarwisseling..

liefs!!

Nou mijn ongi komt eraan hoor....... Had beter kunnen wachten met testen tot maandag zoals ik van plan was. Nou ja het positieve is dat mijn cyclus redelijk normaal is en niet meer zolang als daarvoor (35 dagen)

In 2012 nieuwe ronde nieuwe kansen!

Jeetje meid, wat klote! Had je zo gegund, dat je nog postief zou testen op de laatste dag van 2011.......

Veel sterkte de aankomende ronde en de 12de is het zo! Hopelijk weet je dan iets meer (er gaat iig iets gebeuren)

Fijne jaarwisseling! Liefs Lynn.

Balen meid, die positieve test is je meer an gegunt! Het was zo'n mooi einde van 2011 geweest...

2012wordt jouw jaar, dat kan niet anders! Wel fijn dat de afspraak vlakbij is. Ik hoop dat je daar wat meer duidelijk krijgt en ef onzekerheden worden weggenomen.

Liefs Daisy

Ahw meis wat jammer dat het tog niet zo mocht zijn.

Wens je wel alsnog een heel fijn en voora; vruchtbaar jaar toe!

Groetjes, Sharon

balen!!
Ik baal met je mee!!

Op naar weer een volgende ronde meid!!

Terug
Bovenaan