test gedaan...

A

Anoniem

Guest
ik had afgelopen week hier gevraagd of ik zwanger zou kunnen zijn met deze symptomen:
- misselijk
- buikpijn
- af en toe hoofdpijn
- 1.5 week overtijd (inmiddels 2 weken)
- gerommel in darmen
- vaak naar de wc

een aantal dames zeiden dat ik maar moest testen.
vandaag eindelijk getest en maar wachten en wachten... helaas mocht het niet zo zijn.
kan ook zijn dat ik later nog eens moet proberen als de menstruatie langer uitblijft.

Hai Naadje,

Wat vervelend dat je nog steeds geen zekerheid hebt en dat terwijl je inmiidels al 2 weken overtijd bent....als ik jou was zou ik eens naar de huisarts gaan voor een bloedtest, weet je iig gelijk waar je aan toe bent! Heb je normaal gesproken wel een regelmatige cyclus? Tja....het kan zijn dat je weer over een paar dagen test en misschien dan wel positief maar als je toch al 2 weken overtijd bent, dan zou je lichaam nu toch wel voldoende hcg hormoon moeten aanmaken...

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Sterkte!!

Liefs Lynn.

Hoi!

Weet niet hoelang je al met de pil gestopt bent maar ook ik heb dit gehad en werd daarna helaas weer ongesteld kan ontpillen zijn. Je lichaam kan raar inelkaar zitten hoor. Hoop natuurlijk dat je over een paar dagen wel een positieve test in handen hebt..........sterkte met wachten!

hmm vervelend zeg.. hopen dat je snel duidelijkheid mag krijgen!

Liefs

ik wacht nog een paar dagen en ga dan weer testen en kijken hoe het dan loopt.
ik slik al een jaar geen pil meer, dus daar kan het niet aan liggen

Terug
Bovenaan