test gekocht vandaag

A

Anoniem

Guest
zoals  je al kon lezen: ik heb vandaag getest met een kruidvat test en die was
 negatief. Ik had er zo op gehoopt dat het deze keer raak zou zijn!
Maar ik ben nog steeds niet ong.  
Ik had gelezen dat kruidvat tests heel gevoelig zijn enzo. Maar helaas geen streepje te bekennen.
Och ja....dan maar weer op naar de volgende ronde.

Groetjes Inge

Wat jammer dat je weer neg. getest hebt. Misschien over een par dagen nog eens testen als je de ongi er nog niet is!
Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Groetjes Renée

Hoi Inge,

Balen dat de test negatief was. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent kun je nog een keer testen. Je hoort wel vaker dat er meiden zijn die pas later positief testen.
Ik duim voor je!

Liefs Sanneke

he inge, wat vervelend zeg..balen!

had op je andere topic al gereageerd, zag niet dat je een nieuw had.
veel suc6 verder en miss kun je over een paar dagen posi testen.
zelf ben ik nu 5 dgn overtijd..heb laatste dagen niet meer getest, maar ga morgen vroeg wel weer testen als ongi wegblijft, en jij?

liefs

Wat balen zeg!
Maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop hoor!
Ik heb bij mijn eerste pas met 7 weken positief getest.
Dus hopelijk is het bij jou ook zo.

spannend hoor.
hoop voor je dat t "gelukt" is.

Ik ben zelf nu ook aan t afwachten om (weer) een test te doen. Heb dag 30 (1-2 dagen overtijd, voor zover je daar met een onbekende cyclus van kan spreken) een test gedaan, negatief.  Dag 35 nog een keer getest, weer negatief.
En nu is het inmiddels dag 40... maar "durf" niet meer.... de dingen die ik voel (af en toe gek gevoel in mn borsten of buik), daar kan je twee kanten mee op.... of de rode duivels komen eraan... of het is toch zover... maar ik ga nu afwachten tot een echt abnormale duur van mn cyclus... maar t kriebelt wel om weer te testen!

Gelukkig lees ik net dat t ook 7 weken kan duren voordat t positief is.... hoop dat t toch eerder is bij mij

Groetjes, Karen
mama van Danique

hoi, ik had ook een "kruidvat"test   ook negatief.. Maar nu heb ik via internet (trouwens veel..... goedkoper) sensi-test een paar besteld!! Al twee gedaan.. een heel klein dun streepje!!??
Morgen ben ik twee dagen over tijd en dan ga ik het weer doen.. Kijk voor 8 euro heb je drie testen!! Dan kun je er nog een tussendoor doen..   Anders ben je best wel veel geld kwijt.. Succes..

groetjes Thera

Terug
Bovenaan