test gister negatief, vandaag de gebruikte van gister weer gekeken positief, is het veilig?

A

Anoniem

Guest
he dames , nou breken me klompen gister heb ik een test gedaan van kruidvat, en daar kwam negatief, uit ( tenminste ik zag wel een streepje maar weet niet of ik het wel zo is ,of dat ik het wou zien,) nu kijk van morgen weer op de test of ik het duidelijk zag, en nu zie ik het streepje hel vaag moet echt schuin houden om te zien, klopt dit of is het gewoon fantasie,? hellppppppppp weet het gewoon niet, van ver af zie ik het niet duidelijk maar als ik hem plat neer leg en even duidelijker kijk zie ik een heel vaag blauw streepje., kan dit, wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt, ik durf het nog niet aan me vriend te laten zien,

greetz suzette

hai suzette,

ik kan je alleen aanraden over twee dagen nog een keer te testen en dan te zien of het duidelijker is.
Ik had zondag ook een hele vage streep wel na 1 minuut zichtbaar, maar toch vaag.
Vanmorgen heb ik weer een test gedaan en die is superduidelijk.

Dus misschien toch nog een test halen?

gr mama van MD

nou ikdit was me 3 de test al zit op dag 53 van mecyclus, dus ja kweet het niet? ik denk dat ik gewoon een tijdje w8, maar kan het dan zo wezen ?

Pak anders eens een zaklamp en hou die er onder tegenaan. Zo heb ik al 2x gezien dat ik zwanger was en de koters zijn nu 4 en 2!!!!

Kan best zijn dat je heel weinig hcg aanmaakt. Doe ik dus blijkbaar ook.
DUIM DUIM DUIM!!!!
Hoop het zo voor je.

x mamaloe

ik gebruikt altijd de digitale test van clearblue. Deze zegt gewoon zwanger of niet zwanger, ik moet het namelijk gewoon van duidelijkheid hebben want anders ga ik ook dingen zien die er wel/niet zijn.
Ze zijn bij de kruidvat 19,95 voor 3 testen. Best duur maar je weet wel waar je aan toe bent

groetjes happybee
24 jr 3e ronde 1e kindje

he meiden heb me vriend laten kijken en hij ziet ook heel vaag een streepje , dus ik juig   niet te vroeg maar volgens mij ben im zwanger? ik durf het bijna niet te juigen hahahha, greetz suzette

Oooohhhh, wat leuk! Ik hoop het echt voor je!
Ik heb bij de eerste ook de test op alle mogelijke manieren scheef gehouden omdat ik dacht dat ik wat zag. Toen was ik overigens niet zwanger (er stond ook echt niets, dus ook geen vaag streepje zoals bij jou) en toen ik eindelijk wel een vette streep had, dacht ik dat de test niet klopte...

Groetjes,

Jetteke

Terug
Bovenaan