Test halen

A

Anoniem

Guest
Nou ik word eigenlijk een beetje gek!! Vandaag zou mn NOD moeten zijn ennog nix... 1e ronde 1e kindje.. Ik kan niet wachten.. Ik ga ff met ons lieve hondje een blokje om en ga dan een test halen. Heb strax nachtdienst en als ik thuis kom morgenvroeg en mn ongi is nog uit dan doe ik samen met mn vriend erbij een test... Spannend nu maar hopen en duimen!!! :D:D:D Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Manon

Ik hoop voor je dathet raak is.
Veel succes met testen, spannend hoor.

hmmmzzzz :( test gehaald en toch al gedaan... Niet zwanger, het is maar 1 streepje... Nouja afwachten of ik deze week alsnog ongi word.. Mss was ik toch wel te vroeg met testen. Ik wacht het af en anders test ik eind van de week nog es. Wat jammer ik geef de hoop voor deze keer maar op... Weer een maand wachten :(
 (Maar waarvan dan die pijnlijke tepels? Dat had ik anders nooit..)

Liefs Manon

hihi je bent al net als ik ... ik kan ook nooit wachten...
maar wie weet ben je te vroeg geweest....   successssss

Ik heb vandaag ook een test gehaald. Mischien morgen doen. Ben 4 dagen overtijd.

Nog iets, ik heb ook wel eens 1 streepje gehad. Het streepje dat je zwanger ben. Het andere streepje of de test goed had gewerkt die was er niet. En ik heb ook 2x te vroeg getset. Na een week toch zwanger. Vandaar dat ik nu wacht.

Hallo manon,

Ik lees je verhaal en ik denk ook dat je beter nog even kunt wachten en dan nog eens testen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan ook het ontpillen zijn.
Ik had de eerste 4 maanden ontzettende last van pijnlijke tepels.
En iedere keer blij denken dat het zover is , maar dan wordt ik toch ongesteld.
Het ontpillen leek bij mij heel veel op de symptomen als zwanger zijn.
Natuurlijk wens ik het je heel erg.
Maar ik zou gewoon nog even afwachten anders maak je jezelf helemaal gek.
Succes.

gr gizzymo

ja ik heb ook die klachten gehad.... en toch ongi geworden gistern.. t lichaam is een raar ding... je ken jezelf van alles aanpraten hoor...

Terug
Bovenaan