Test, kan niet meer reageren/buikjes

Heb al een aantal keren gereageerd op onderwerpen, maar mijn berichten komen er niet op. Vandaar even deze test of ik wel een nieuw onderwerp kan starten.

Hoe is het trouwens met de groei van de buikjes?? ik heb al wel twee weken zwangerschapsbroeken aan, omdat ik gewone broeken niet meer kan hebben, maar nog niet echt een duidelijke buik.Ben nu 17 wkn en 3 dgn. Hoe is dat bij jullie?
gr chris

Morgen ben ik 17 wkn maar mijn buikje is nog echt klein, alles past nog gewoon. Ik ben wel aangekomen sinds ik gedurende mijn hele 2de maand zwangerschap alleen maar heb overgegeven en dus flink was afgevallen..

En gelukkig heb ik weer sinds kort mijn gezonde eetlust terug :)

Hij doet het weer, irritant was dat he.
Ik heb al een tijdje een buikje maar de boel was volgens mij wat opgezwollen. Nu ik me weer goed voel (=HCG hormoon weg) merk ik dat het juist een beetje minder bol is geworden, het is nu meer ontspannen. Maar mijn 'onderste' ribbeltje is aan het bijgroeien en dat is echt het kindje natuurlijk. Ik heb zwangerschapsjeans, de oude zaten echt niet meer mooi van achter en verder was ik zoveel afgevallen in het afgelopen jaar dat ik voorlopig nog mijn nette broeken aankan haha. Dus nog niet veel positiekleding nodig. Wel alvast een berg gekregen van mijn schoonzusje, erg fijn!
O ja ik ben nu 17 weken 2 dagen

Terug
Bovenaan