Test loopt niet op

Hee meiden

Vrijdag 22-07 had ik de eerste hele lichte positieve test in handen van kv2v5 had ook gelijk een cb digital gedaan en die zei zwanger,
toen zondag 24-07 weer een kv test streepje was iets donkerder en toen dinsdag en donderdag ongv net zo als vrijdag, cb zei donderdag nog steeds zwanger1-2 wat ook wel kan kloppen.
Had donderdag vk gebeld en die zei stoppen met testen, test zegt niks over de duur en of het goed gaat van je zwangerschap. Maar dat is natuurlijk heel lastig? had dus gistermiddag weer getest met die sensi stripjes? Maar waren negatief, had ook veel gedronken. Maar voor mn idee was het helemaal klaar.
Nu vanmorgen weer die sensitest en daar was weer een licht streepje, weet niet hoe ik fotos bij moet voegen.
Sorry voor dit hele lange verhaal maar ik heb 28 mei een miskraam gehad na 10 weken heb toen hele zwangerschap gedacht dat nie goed was en stond er juist nu heel positief in
Hebben meer mensen dit gehad waar het uiteindelijk gewoon goed is gegaan? Heb even behoefte aan positiviteit ?
 
Hoi ! 
wat naar om te horen ! Waneer was je nod?
Ik had dit ook en helaas liepen de testen ook bij mij niet op , dit bleek om een biochemische zwangerschap te gaan , ik had wel licht bloedverlies en lees dit niet in jou verhaal terug dus hoop voor jou dat je snel een goede oploop krijgt ! 


Oplopen heeft niet altijd iets te betekenen , mijn testen liepen super op en heb nu voor de derde keer een miskraam gekregen 
 
ga voor je duimen 
veel liefs 
 
Hee bedankt voor je reactie, heb net heel licht bloedverlies dus ga ervan uit dat het door zal zetten
had dinsdag nod
wat naar van je miskramen! Ik had idd de vorige miskraam ook mooie oplopende testen zegt dus idd niks, en dit zal ook wel op menstruatie uitlopen?
 
Waarom test je in vredesnaam zo vaak? Als je positief test en een dag later nog een keer voor de zekerheid, dan is het toch klaar?
Ja, het is een superspannende periode en helemaal als je al een miskraam hebt gehad, maar elke dag maar testen gaat je echt niet helpen hoor. Je ziet nu dus dat je er zelfs helemaal zenuwachtig/paniekerig van wordt..
Geniet van het moment. En hopelijk heb je over een paar weken een mooie echo met hartje. En misschien gaat het niet goed en dat is heel naar, maar door jezelf helemaal gek te maken met testen gaat daar niets aan veranderen..
Het komt misschien bot over, zo is het niet bedoeld!
Succes!
 
Ja zou ook graag willen dat ik er zo in stond, maar mn hele vertrouwen ligt in die testen hoe raar dat ook klinkt
inmiddels fors ongesteld dus het is definitief
 
Zo te lezen ligt jouw vertrouwen helemaal niet in de testen, want ze doen niets voor je, ze maken je alleen maar onzeker. 
Sterkte in elk geval. 
 
 
[quote quote=10573753]Ja zou ook graag willen dat ik er zo in stond, maar mn hele vertrouwen ligt in die testen hoe raar dat ook klinkt inmiddels fors ongesteld dus het is definitief[/quote]
Ach wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte en liefde toegewenst. En negeer aub de wat hardere reacties, het zal goed bedoelt zijn maar totaal niet wat je nu nodig hebt. Echt heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan