Test na 10 min licht streepje...

Hee meiden,

Er hebben heel vaak vragen wat betreft dit onderwerp op het forum gestaan maar nu kan ik er niets over vinden.
Vandaag is mijn nod, maar het is ook niet ongebruikelijk dat mijn ongi morgen komt.
Nu heb ik afgelopen dinsdag een test gedaan, eerst was hij negatief(na 3 minuten).
Ik heb de test weggedaan en een paar uur (3) later ging ik er weer op kijken en toen zag ik een licht streepje.
In de bijsluiter staat duidelijk dat je na 10 min. geen resultaat mag aflezen, heeft iemand hier ervaring mee?? Ik was natuurlijk te vroeg met testen en het was een test van een huismerk.
Vind het eigenlijk best spannend! Vanochtend had ik trouwens wel het gevoel dat ik ongi zou worden maar ja dat is nu weer over, zegt allemaal nog helemaal niks.

Liefs van mij

Biate,

ik zou nog maar nergens op hopen. Wacht gewoon nog een paar dagen af en
doe dan opnieuw een test. Het is echt niet meer betrouwbaar na 10
minuten. De meeste negatieve testen geven dan een streepje.

Ik duim voor je.

Miep

He Biate,

Misschien ken je mij nog, Sammy, ik kwam een hele tijd geleden hier op het forum. Lees nog altijd een aantal maal per week hier mee maar reageer eigenlijk niet. Ik hoop dat je mijn verhaal nog kent want ik heb ook zo een test meegemaakt, volgens mij was het een cb test maar het kan er ook een van etos geweest zijn. Ik had toen pas na een half uur een lichte streep. En wat bleek achteraf, gewoon zwanger. Nou hoeft dat natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar bij mij toen wel.

En nu ben ik inmiddels 36 weken en 4 dagen!!!!   Ik hoop het voor je. Ik hou het forum in de gaten en zal vioor je duimen.

Liefs van Sammy

Nee, Miep heeft echt gelijk, niet geloven na tien minuten nog, ik ken dat grapje van mezelf ook en toen was ik echt niet zwanger. Toch nog maar even geduld en dan nog eens testen. Succes

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties, maar hier  niet langer spanning....ben nl. net ongi geworden. Jammer hoor eigenlijk flink balen, had een goed gevoel over onze vakantie zeg maar...
Het is niet anders...volgende ronde maar weer ons best doen.

Liefs mij.

Hoi Biate,

Ik wil je niet te blij maken maar ik had precies hetzelfde en was dus wel zwanger en ik ken ook anderen die dit hadden.. wat de bijsluiter ook zegt, het kan dus wel degelijk betekenen dat je zwanger bent!! Ik heb zelf de dag erna een CB test gedaan en die was meteen positief.

Ik duim voor je!!

Groetjes F. (sept. forum)

Terug
Bovenaan