Test na een uur positief?

Hi allemaal!

Ik heb een vraagje, het is vandaag mijn 3e NOD. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan waarbij de uitkomst negatief was. Wellicht een extreem heeel licht tuur steepje.

Een uur later is er wel een dun verticaal lijntje te zien (Clearblue test). Beetje vergelijkbaar met een penstreepje. Is dit nu positief? Of is dit niet geldig omdat het een uur later is?

Alvast bedankt!
 
Niet geldig sorry. 
Er moer binnen de aflees tijd een streep verschijnen.  En was het wel een tuurstreep zal die vast over 2 dagen donkerder zijn  ?
 
Morgen nog eens testen. Ook al is hij na een uur niet geldig, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook na een uur een licht streepje en ik bleek toch echt zwanger te zijn!
 
officieel niet geldig inderdaad, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dus precies hetzelfde. Na een paar uur een lijntje zichtbaar. 2 dagen later duidelijk positief binnen de afleestijd
 
Inderdaad niet geldig. Maar zo had ik bij beide zwangerschappen uren later toch een streepje. De keren dat ik echt niet zwanger was bleven ze omo-wit, ook uren later nog.
 
Terug
Bovenaan