test negatief, bloed uitslag negatief, toch zwanger! heel bizar!

april naar de huisarts voor zwangerschaps test, negatief, mei bloed laten prikken, negatief, omdat mn menstruatie elke maand 2 dg. was, ging ik er van uit dat de huisarts gelijk had,sinds deze week  elke ochtend en vooral snachts plopjes in heel mn buik, na veel uitleg en veel overtuigingskracht   toch een echo laten maken, bijna 21 wk. zwanger!   wie heeft ook zoiets meegemaakt? en is alles goed afgelopen?

WOOOOOOOOOW!!!!!
wat een verhaal seg! Je bent er toch blij mee.??
Ik neem aan dat dit wel ff schrikke was. Amai idd heel bizar na zelfs een bloedstaal... een negatief resultaat..
Een dikke proficiat e meid!!!!
Dan gaat het bij jouw echt wel supernel gaan!!! Is dit je eerste kindje?

GENIET ER NOG MAAR VAN MEID!!!

Liefs,
van ons...

wat een mooi wonder!
gefeliciteerd!
en ik neem aan als ze met je echo niks raars hebben gezien dat het wel goed zit!
wat fijn voor je geen onzekere 3 maanden enzo en voor je t weet lig je te bevallen haha
veel geluk
sandra

Jeetje!!! gefeliciteerd en al een afspraak gemaakt voor de medische echo?
Zit je ineens over de helft van je zwangerschap!
Wat een verhaal en hoe vreemd dat je negatief teste (je bloed ook)
echt een wonder ja, Geniet er maar lekker van!

liefs Danielle

hahah das raar!!!! wel leuk raar zullen we maar zeggen

Ik had al een mega buik met 20 weken niet te ontkennen zeg maar dat ik zwanger was, (ik had al een zichtbare buik met 10 weken)

zoooo dat lijkt me toch wel even een aparte gewaarwording.... niet een heel klein kindje, maar gewoon al een heel kind dat al af is zien!
(ik vond het al raar dat ik er met bijna 8 weken zw.schap achterkwam middels een echo haha).

Gefeliciteerd en geniet van halve zw.schap die nog over is.

groetjes,
Marije

joh ik kan me voorstellen dat het een enorme vreemde gewaarwording is!!!! Momenteel zou ik er heel veel voor over hebben om al zover gevorderd te zijn in mijn zwangerschap als jij.... Maar goed, in jouw situatie zal het best een schok zijn....

Laat je ons weten hoe het je vergaat?

gr Mickey (6+2)

Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar wil jou en je man van harte feliciteren met dit mooie bijzondere nieuws!!! Wauw ongelovelijk zeg. Je zal wel van de bank zijn gevallen toen je een echo kreeg!

een wondertje die zich een tijdje heeft schuilgehouden. Geniet er van!!!!

Was verder alles goed bij de echo?

nogmaals van harte!!!

Terug
Bovenaan