test negatief, en een uur later ongi

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Zoals ik twee dagen geleden al vertelde is het vandaag precies een half jaar geleden dat mijn man en ik zijn getrouwd.
Afgelopen dinsdag moest ik eigenlijk ongi worden, maar er kwam niks. Ik was sinds maandag heel erg misselijk en ik had een soort opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.
Vanochtend getest, en die was negatief.  We waren lichtelijk teleurgesteld, maar er bleef hoop, zolang ik niet ongesteld was.
Daarna ben ik even lekker in bad geweest, maar bij het afdrogen ontdekte ik rode strepen.
Helaas weer niet gelukt dus.
Op naar ronde 7, nieuwe NOD 28 juli.

Groetjes Hanneke

Beste Hanneke,
Ik was anderhalve week overtijd, veel pijn in mn onderbuik veel wit en bruin slijm.
Gisteravond tweede test gedaan en die was negatief. Maar wat je zegt zolang
je niet ongesteld bent is er nog hoop. Maar die hoop was weg toen ik vanochtend
ongesteld werd. Helaas. Laten we hopen voor allebei dat het de volgende maand
wel wegblijft.

Veel succes,
Dominica

shit zeg, echt elke keer weer een teleurstelling hé?
Ik zit in ronde 3 dus nog veel korter en ik baalde er al zo van dat ik weer ongi werd.
De maanden duren dan lang...............
Ik hoop dat je de volgende keer geluk hebt!
Sterkte,

Liefs mij

Misschien een tip voor alle meiden hier.

Voor het testen even de tampontest, gewoon even een tampon inbengen direct weer uit halen en je ziet of de puntmuntsjes er al aankomen.

Kan een test schelen.

Groetjes
Miep

He Hanneke,

Balen zeg!! Enorme teleurstelling steeds!
Wat Miep hierboven beschrijft doe ik ook altijd, tampontest! Scheeld een heleboel geld aan testen. Ik teste bijna elke maand en werd vaak na een paar dagen toch ongi.

Ronde 8 wordt jullie ronde goed!!

Liefs Anne

Hoi,

Wat is dat toch balen he? Ik heb het ook  al eens gehad. Ik was overtijd en mijn zusje had nog een test liggen. Die heeft ze snel aan de voordeur gehangen (er was nog meer visite) ik naar huis met die test. Vriendje opgetrommeld en naar het toilet, over het staafje (en mijn handen...) geplast en na het afvegen opeens bloed!!! Ik naar vriendje en die stond afwachtend te kijken op het resultaat die nog komen moest, terwijl ik het dus al wel wist! Zo balen....
Zonde van die test ook!
Suc6 met de volgende ronde, die begint weer vandaag!

Groetjes Ineke

oh klote is dat he! En dat voor die dure testen!
Succes volgende maand!
Groetjes Mees (ronde 8)

Terug
Bovenaan