test negatief en toch zwanger...

Hoi mensen,

Ik heb een vraagje, zijn er meer mensen waarbij je lichaam schreeuwt dat je zwanger bent, je bent over tijd maar zelfs een vroege zwangerschapstest is negatief...
Van de dokter moet ik het nog een dag of 10 aankijken en dan weer testen...

De symptomen die ik heb zijn:

Misselijk
maagzuur
extra honger
hoofdpijn
buikpijn boven mijn navel
buikpijn in de liezen
gespannen borsten
als ik op mijn buik lig voelt het alsof ik op een balletje lig
opgeblazen gevoel soms
rommelende darmen
slecht slapen
erg moe

Herkent iemand dit???

Liefs Lysette
 
Ik herken het wel, maar bij mij waren dit tekenen van een ongi. In drie jaar tijd heb ik de signalen die jij beschrijft een keer of 4 tegelijk gehad. Door echo's (voor follikelmetingen enz.) in het ziekenhuis weet ik zeker dat ik geen van die keren zwanger was.

Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt. Er zijn genoeg meiden die zelfs pas 8 dagen na nod positief testen. Met vroege zwangerschapstesten heb ik zowiezo geen goede ervaring. 2 voor €5 van de kruidvat testen sneller positief!

Succes.

Liefs Daisy
 
ik herken dit op dit moment ook,

me borsten zijn enorm gegroeid net als me tepels die ook een donkere kleur vertonen, en ze doen verschrikkelijk pijn. het is zelfs zo erg dat me bh's te klein zijn en ik alleen nog maar een sport bh aan kan.
ik ben vaak bij vlagen misselijk, onderrug pijn enorm veel eetlust slecht slapen, enorm moe, en stemmingswisselingen

maar ook ik test negatief, me vriend zegt dat het niet anders kan dan dat ik zwanger ben maar zelf vind ik het nog al een frustratie dat ik nog geen zekerheid heb. hoe lang ben jij al over tijd? en wanneer kreeg je de eerste syntomen?

liefs
 
hey ingeborg88,

Bij mij begonnen de symptomen, 2 weken + 5 dgn na de eerste dag van mijn laatste menstruatie (innesteling indien zwanger) Ik ben morgen 7dgn overtijd, heb nu wel roze slijm met het afvegen maar lees op andere foums dat dat heel normaal kan zijn, maar omdat ik nog steeds geen positieve test heb gehad blijf ik twijfelen maar volledig de hoop opgeven durf ik niet.

Je klinkt idd zwanger :p en wat fijn dat je vriend er voor open staat, mijn vriend wilt liever nog een 1 jaar a 1,5 jaar wachten. Daar heb ik nu dus ook weinig steun aan met deze twijffels...

En ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar zoals ik mijn lichaam ken, zou ik echt zwanger moeten zijn... Mijn lichaam is altijd heel lief en heel duidelijk tegen mij...

Morgen maar weer een test proberen, een vriendin had pas een positieve test met 14dgn overtijd dus jah...

Verschrikkelijk zeg dat wachten en de twijffels!!!!
 
Hoi,

Ik wil je hoop niet de grond inboren hoor, maar helaas zijn de symptomen van een zwangerschap gelijk aan de symptomen van je menstruatie. Die kunnen de ene maand heftiger zijn dan de andere. Maar wat betreft dat 'balletje' wat je voelt; tot de 12e week van je zwangerschap ligt je baarmoeder achter je schaambot, dus echt heel erg laag. Na 12 weken kun je deze pas voelen; eerst nog net als een rand boven je schaambot. Dus als je op je buik ligt en je voelt een balletje, lijkt het mij stug dat je je baarmoeder voelt. Sorry.
 
Hey Louise1984,

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik weet van een vriednin van me die met 5 weken de zwangerschap heeft beeindigd, dat ze het ook herkende dat ze niet op haar buik kon liggen en het gevoel van op een balletje liggen. En weet ook dat menstruatie klachten en zwangerschapssymptomen op elkaar lijken, maar ik loop al 4 weken met de symptomen en werd bij de dokter weg geschreven met buikgriep, maar als dit zo blijft wil ik wel een klein APK-tje aanvragen bij de dokter. Krijg van iedereen om mij heen te horen, zwnager??? ben je zwanger?? ben je niet gewoon zwanger?? dus ja vroeg me toen af of andere vrouwen dit ook herkende...

Toch bedankt voor je berichtjes

liefs lysette
 
Terug
Bovenaan