Test negatief in week 5, toch zwanger?

Hallo alle   zwangeren,
Ik hoor hier nog niet, maar moet deze vraag wel bij jullie neerleggen. Is er iemand onder jullie die begin week 5 getest had en ook een negatieve uitslag had (cb) en later toch zwanger bleek? Ik zit in ronde 2 na het verwijderen van mijn spiraal. De cyclus tussen mijn eerste en tweede menstruatie was 25 dagen. Nu weet ik natuurlijk niet of ik wel regelmatig ongesteld ben, maar ik zit nu op dag 29... Heb vanochtend een  test gedaan en deze was negatief. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ben toch wel  nieuwschierig of er onder jullie dames zijn die toch wel zwanger bleken te zijn. ( ik heb al enkele dagen een menstruatiepijn, maar de ongi.  blijft nog uit.

Groetjes

Ik had ook na 5 weken eerst een negatieve test. Heb toen 4 dagen later weer een test gedaan en die was positief. Ik had ook echt een heel sterk gevoel dat ik wel zwanger was, ondanks de 1e negatieve test.
Dus het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg zwangerschapshormonen heeft aangemaakt, maar het kan ook zijn dat je cyclus niet regelmatig is. Bij mij was het ook al na 2 maanden raak, dus ik heb geen idee of ik een regelmatige cyclus had.
In ieder geval, wacht nog even af en als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent, doe dan nog een test.
Ik had trouwens ook zo'n menstruatie gevoel hoor!

Liefs Maria
32 weken en 5 dagen zwanger van 2e zoontje!

Hoi,

Ik had wel een regelmatige ongesteldheid en deed bij de 2e dag overtijd de test: negatief. En dat terwijl ik me wel "zwanger voelde" en een paar dagen later deed ik de test opnieuw bleek dat ik wel zwanger was. Blijkbaar heb je de eerste dagen inderdaad minder hormonen. Ik ben trouwens ook nooit misselijk of zo geweest. en dat schijnt ook met die zelfde hormonen samen te hangen.

Veel geluk.

Bedankt voor jullie reacties, maar ik ga door voor ronde 3! Weet nu dat ik nog niet regelmatig ben en rustig moet afwachten. Ik wens jullie nog een fijn verloop van jullie zwangerschap toe!

Groetjes

Terug
Bovenaan