Test negatief, maar niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wat zou dat kunnen zijn? Ik had voor m'n eerste zwangerschap (7 mnd geleden) altijd heel regelmatige cyclussen, maar na zw.sch is het nog niet regelmatig geweest. Maar nu ben ik al 13 dg overtijd. Gisteren getest, maar neg. Toch geen spoor van ongi. Vreemd, paar weken geleden wel krampen enz, maar verder niets. Vandaag had ik het ineens met vlagen heel warm. 'k Zal toch niet in de overgang zitten?   (ben 29jr en zit niet in de fam.). Wie herkent dat?

Groeten,
Karin

hoi karin,

zou je maar niet te druk maken hoor!
vast gewoon een keertje een lange cyclus. of je bent een van de weinige die pas na 3 weken een positief resultaat krijgt.
we hopen het laatste natuurlijk!

groetjes esther

Hoi Karin,

Ik heb dus precies hetzelfde...ik ben 12 juli voor het laatst ongesteld geworden en   sindsdien niet meer ongesteld geweest.
Ik heb  ook een test gedaan, hoewel ik niet het gevoel had zwanger te zijn, en die was negatief.
Ik denk zelf dat ik geen eisprong heb, want voordat ik drie jaar geleden zwanger ben geraakt van mijn tweeling, had ik ook geen eisprong.
Ik ben van plan tot 12 september af te wachten ,maar dan ga ik toch echt contact met mijn gynacoloog opnemen, aangezien ik dit al eerder heb meegemaakt.
Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent, want ik heb het ook meegemaakt dat ik een negatieve test had, maar wel zwanger was.

Groetjes,Siena.

Hoi

Ik heb ook al een negatieve test, terwijl ik  niet ongesteld wordt. Heb wel maandag heel weinig  licht bloedverlies gehad en al een week zware borsten. Ook een drukkend vol gevoel in mijn onderbuik.
Wij gaan nu voor de 2e. BIj de eerste heb ik ook wat hulp gehad van de gyn omdat ik een heel onregelmatige periode hen en volgens mij ook geen eisprong.

Ik volg jullie berichtjes met spanning, want ik snap het ook niet meer

Caroline

hallo allemaal

Ik ben vorige maand nieuw op dit forum gekomen, Ik was toen 4 dagen overtijd en had na 1 dag overtijd getest maar was helaas negatief.   Ik ben daarna op vakantie gegaan en ben inmiddels 5 dagen over tijd en gisteren was de test negatief.   Ik snap er echt niks meer van mijn temperatuur is al 17 dagen heel hoog 37,5 en vandaag zelfs 37,8 voel me misselijk elke dag en moet soms ook overgeven heb steken in mijn borsten en ze zijn heel gevoelig en steken in mijn buik. tja lijkt echt op zwangeschap maar toch een negatieve test. IK weet nu echt niet wat ik moet doen ik wil wachten tot dinsdag om dan weer een test te doen maar het wachten duurt zo lang vind het veelste spannend.
Nou ik moets het even kwijd aangezien jullie met het zelfde zitten.
Hoop voor jullie snel een positieve test.

Groetjes Karina

Hoi Karin,
Toen ik nog aan de pil was kreeg ik als ik ongesteld was ook wel es van die opvliegers. Heel vreemd. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik die veel minder.
Wel spannend allemaal hoor, ook voor de andere dames.

Veel succes, ik hoop dat bij jullie de hormoontjes nog niet genoeg aanwezig waren en jullie alsnog positief testen.

Groetjes TeHa

Helaas!

Ik ben ongi geworden vanmorgen...... Weer niets.
Misschien toch maar naar de gyn binnenkort.

Caroline

Terug
Bovenaan