test negatief maar ondertussen wel op dag 35 :(

A

Anoniem

Guest
pff had toch stiekem wel een beetje verwacht vanmorgen een possitieve test te hebben
voel me al anderhalve week erg raar
allerlei kwaaltjes en had op babybrabbel ook is een online test gedaan en daar kwam uit dat het 83% kans is dat ik zwanger ben!!! dus ik dacht wel onderhand wel dat het toch dan wel zo zou zijn
ook nog steeds geen enkel spoor van een ongi te bekennen
pff dit is wel zwaar irritant moet ik zeggen

zijn er mensen die dit ook hebben of hebben gehad??

Nou meis het kan altijd nog hoor, ik heb pas op dag 38 positief getest terwijl ik de afgelopen 3 dagen alleen maar negatieve testen in mijn handen had!
Voelde me ook anders dan anders (sja hoe leg je dat uit, als je je lichaam kent weet je dat) dus was ook overtuigd! En mijn intuitie heeft altijd gelijk haha!
Ik ga heel erg voor je duimen!!!!

heey lief van je en gefeliciteerd he
ik heb net nogeens met temp opgenomen en die is nog steeds verhoogd
ga nog maar een paar dagen wachten en dan nog maar is een keer testen als er teminste nog geen rd zijn

hoi,
nou ik zit in het zelfde schuitje. zit nu 10 dagen overtijd. En van die orgi nog geen spoor. Heb al meerdere testen gedaan, gister voor het laatst, maar helaas negatief. Nu zegt de dokter dat ik maar eens langs moet komen, ik had van de week wel een raar gevpel in mijn buik ( een beetje hard voelde hij aan) maar of dat er wat mee te maken heeft???? ik weet het echt niet.

ilse

heey ilse vervelend is dat he als je en negatief test en niet ongi wordt
ja ik lijk ook vanalles te voelen maar ja...
ga nog maar ff wachten
wanneer ga je naar de ha?

ik ga morge de ha bellen, ik zal het nog een keer vertellen aan haar. Als het goed is kan ik dan dinsdag terecht. Ik wil nou wel weten hoe het allemaal zit enzo....
ilse

he hallo heb het een beetje gelezen , maar je hoefd niet persee zwanger te zijn hoor, zal wel heeeeeeeeeeel leuk zijn daar ga je natuurlijk voor, maar mijn laatste cyclus was 41 dagen en had ook kwaaltjes, maar me lichaam heeft me voor gek gehouden, ben nu ongi geworden , dus op naar de 4 ronde, ik hoop voor jullie dat het wel raak is , greetz suzette

ja idd jammer dat ik niet zeker kan zeggen nou dan ben ik dus zwanger
hoop het wel ontzettend
maar heb idd allerlei kwaaltjes en me temp is ook nog steeds hoger
nou ja maar wachten en duimen
ook voor jou ilse

Terug
Bovenaan