test negatief, maar ook niet ongesteld na 3e icsi

Hoi dames,

Heb 2 weken geleden de punctie van mijn 3e icsi gehad. Gisterenavond (mocht eigenlijk pas vandaag) getest, maar negatief. Vandaag nog niet ongesteld en ook geen teken (heb normaal 1 a 2 dagen bruin slijm).
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Het wordt hier nu wel heel spannend.

Groetjes Bello

Hoi,

Heb geen ervaring met icsi maar wel met hormoonbehandelingen.
Ik denk dat je misschien te vroeg getest hebt. Soms kan 1 dag al veel schelen. Zelf ben ik altijd stipt 2 weken na mijn eisprong (gebruik pregnyl) ongesteld.Helaas.Maar ik  heb wel een dochter van bijna 2. Bij haar ben ik ook zwanger geworden dmv clomid en pregnyl. Toen heb ik ook 1 dag nadat ik mocht testen getest en die was positief.
Ik zou morgen of   overmorgen opnieuw testen of anders een bloedtest vragen. Dat je geen bruine afscheiding hebt nu klinkt positief. Sterkte met wachten,dat is zenuwslopend he?

Gr Lente

Hoi,

Ik vroeg me af of je utrogestan gebruikt (voorheen progestan). Dit zou namelijk kunnen voorkomen dat je ongesteld wordt, omdat de werking gericht is op het vast houden van het baarmoederslijmvlies. Als je dan niet zwanger bent zou dit de oorzaak kunnen zijn van het niet ongesteld worden. Maar zoals mijn voorganger al zei. Een dag kan verschil maken en soms helpt het om met ochtendurine te testen ipv urine van later op de dag.

Sterkte,
Bianca

Hoi Bello,

Jeetje spannend meid. Ik had met de cryo's dat ik pas na de bloedtest ongesteld werd en met de verse emmy's werd ik al dagen voor de test ongesteld (ondanks door de Utrogestan). Ik heb de laatste keer op de 15de dag na de TP positief getest. Ik mocht pas op de 18de dag voor de test. Misschien ben je toch iets aan de vroege kant geweest? Krijg je vandaag een bloedtest? Ik hoop zoooo dat je met goed nieuws komt...Het is vreselijk slopend allemaal. Ik duim voor je

Mo

Hoi hoi,

Bedankt dames voor jullie reacties.
Ik heb inderdaad progesteran gebruikt, maar bij de vorige icsi's was ik al voor de datum en op de datum ongesteld.
Na ja, hier nog steeds geen duidelijkheid.  Als ik vannacht geen rode duivels  krijg test ik morgenochten (ochtend urine ) met zo'n  clearblue waar je + of - ziet.    
En dan maar hopen dat het raak is! En mocht ik dan nog geen duidelijkheid hebben, dan ga ik het ziekenhuis bellen en vragen of ik een bloedtest krijg (dit is bij ons niet gewoon).

Groetjes Bello

Hoi hoi,

Jaaahoooeeee, vanmorgen positief getest!!!
We beseffen het nog niet, maar zijn natuurlijk wel superblij.
Over drie weken een echo, hopelijk is dan alles goed en blijven we voorlopig uit de medische molen.
Voor jullie allemaal glitters*********************.

Groetjes Bello

Yeahhhhhhhhhhh!!! Bello fantastisch!!!

Eindelijk weer goed nieuws hier! Geweldig!! Ik hoop dat je 9  mooie maanden krijgt!

Ik hoop ook dat de andere meiden ons snel volgen..

Mo

Terug
Bovenaan