test negatief maar wel veel kwaaltjes

Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen/ helpen. Het is een raar verhaal maar wil het jullie toch voorleggen.

Ik heb al z’n 3 maanden zwangerschapskwaaltjes zoals: veel eten, emotioneel, aankomen, pijnlijke en grotere borsten en tepels, pijnlijk rekkend gevoel boven de lies, klein rond buikje, enz, sommige klachten worden nu minder en andere juist steeds erger tot ik me van het weekend rot schrok, er zaten wit, gele korreltje aan en in mij tepels en beha. Toen ik dit van mijn tepel afhaalde en iets in mijn tepels kneep kwam er melk uit (beide kanten), nu 5 dagen later nog steeds soms zelf zonder eraan te komen. Mijn tepels zijn ook veel groter en er zitten bobbeltjes/ bultjes op en om en ze zijn super gevoelig. De huid om de tepels is veel donkerder van kleur geworden en ik heb pijn/ steken in de borsten gehad dit is nu gelukkig weg. Mijn buik rommelt regelmatig en het voelt alsof er luchtbelletjes in zitten die tegen de buik aan komen en onderin de buik bij de liesstreek heb ik veel pijn, lijkt wel of de boel daar vanbinnen oprekt (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).

Ik heb maandag de huisarts gebeld en ik kon gelijk langs komen, de arts heeft geen onderzoek gedaan alleen 2 vraagjes gesteld en ik moest bloed laten prikken voor nieren, lever en zwangerschap (bepaalt stofje meende hcg). Dinsdag belde de arts met de uitslag en die is negatief, de waarde van het ‘’stofje ’’ was niet hoog genoeg voor een zwangerschap zij hij dat was het. Ik heb gevraagd hoe het dan kan dat mijn borsten melkuitvloeiingen heeft en mijn onderbuik zo raar aan voelt, dat moest de arts even overleggen met een collega. Toen hij weer belde (alles gaat telefonisch) zij hij dat het zeer waarschijnlijk mijn hormonen zijn en dat hier nu op getest gaat wordt (er is hiervoor geen bloed afgenomen) en dat hij de volgende dag weer belt met de uitslag.

Vanochtend ben ik toch bij een andere arts geweest en alles verteld (klachten, pijn, enz) en zij dacht met wat ik vertelde ook als eerste aan een zwangerschap. De arts heeft alleen naar mijn borsten gekeken en gevoeld en zij voelde heel veel melkklieren verder geen gekke dingen. Deze arts gaat met de andere arts overleggen omdat ze hem niet voor het hoofd wil stoten en verder moet ik op de uitslag van de hormoon test wachten. Vanmiddag heeft de eerste arts netjes gebeld met zijn excuses want de bloeduitslagen komen pas volgende week. Ik moet me volgens hem geen zorgen maken en niet gaan piekeren want dat is niet nodig. Ik maak me dus wel zorgen en vraag me continu af wat er met mijn borsten en buik aan de hand is.

Wat denken jullie?

Herkend iemand dit?

Alvast hartelijk dank,
Charley
sorry voor het lange verhaal maar wil het duidelijk uitleggen

Hej charley...

inderdaad vreemd allemaal ,,

vervelend ook dat je even beken word en verder niks..

misschien kun je vragen om een echo..

ik ben geen dokter maar zou het misschien een buiten baarmoederlijke zwanger schap kunnen zijn?

Wil je exstreem graag een kindje?

Is het iets waar je dag en nacht mee bezig bent? Of is dit helemaal niet het geval?

Als dat wel zo is zou het natuurlijk kunnen zijn dat je schijn zwanger bent..

doordat je er zo mee bezig bent en het zo graag wilt kan het zijn dat je lichaam hier zich ook naar gaat gedragen zonder dat je dus daat werkelijk zwanger bent..

Hallo Nikki,

Ik heb gevraagd voor een echo maar de arts wil dat niet, moet eerst tot volgende week woensdag wachten (test uitslag).
Wil je exstreem graag een kindje? Nee, dacht er zelfs niet eens aan.

Is het iets waar je dag en nacht mee bezig bent? Of is dit helemaal niet het geval? Ik was er helemaal niet mee bezig (dacht zelfs niet aan kinderen) maar met deze klachten nu wel. Ben best wel bang zelfs.

Nee oké ja ik dacht misschien ben je er heel veel mee bezig maar dat is dus helemaal niet het geval..

nou heel vervelend Meis! Snap dat je er bang van bent geworden ...
<p style="text-align: left;">ik hoop dat je snel een duidelijk antwoord krijgt!</p>
<p style="text-align: left;">X</p>

Ben je net gestopt met de pil ?

Wat jij beschrijft kwam me toen ook bekend voor, ik was er toen ook heilig van overtuigd dat ik zwanger was, maar dat was dus niet.

Terug
Bovenaan