test negatief niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
goedemorgen dames

ik heb vandaag weer een test gedaan deze was negatief maar ben dus ook nog niet ongi wanneer is het beste om weer te testen? over een paar dagen of echt gewoon een week wachten ofzo? mn vorige cyclus was 24 dagen ik zit nu op dag 26

liefs

Als je echt helemaal geen heel licht streepje hebt, zou ik zelf minimaal een dag of 4, 5 wachten. Het hCG verdubbelt elke dag, dus als je zwanger zou zijn, zou je dat over een dag of 4,5 zeker moeten kunnen meten. Het grootste deel van de zwangere vrouwen heeft een week na nod (bij jou dus over 4, 5 dagen) een dikke positieve test in handen.

Zelf ben ik heel regelmatig ongi, maar ook wel eens een keertje 2 of 3 dagen te laat, zo'n 2 keer per jaar ofzo.
Als je negatieve testen blijft houden is het helaas afwachten op je ongi of toch nog een positieve test.

Kan het zijn dat je misschien nog last hebt van de pil of ander hormonen? (Ik weet niet meer zo goed hoe lang je bezig bent voor een kindje???) De eerste paar cycli kunnen regelmatig zijn, maar daarna kunnen ze ook nog verstoord raken. Dan is de pil goed aan het uitwerken. (Zelf heb ik helemaal geen last gehad van ontpillen.)

Succes!

Liefs Daisy

nee er was idd helemaal geen licht streepje dit is nog maar de 2e ronde dat we bezig zijn dus opzich niet raar natuurlijk als mn cyclus nog niet op orde is maar wel irritant hihi

kheb wel de hele tijd last van steken in mn onderbuik en een borrelig gevoel zou dat bij ontpillen horen?

xxx

Hai Dbby,

Ik zou indd ook nog een dag of 4 wachten, dan weet je zeker dat je goed zit.... het kan ook bij het ontpillen horen, ik heb daar zelf geen last van gehad maar ja....iedere vrouw is weer anders!

Sterkte en ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog een positest in handen hebt!

Liefs Lynn.

Ik zou proberen nog een weekje te wachten ook omdat je nog maar zo kort gestopt bent. Maar ik duim natuurlijk voor je op een positieve test. Suc6!

mja ik ben idd nog maar kort gestopt liefst doe ik elke dag een test haha maar dat wordt een duur grapje!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een week gewacht met testen.
Het was inmiddels ronde 6 en het werd idd een duur grapje iedere keer voor niets testen. Ik had inmiddels een cyclus van 28 dagen, dus na een week wist ik het eigenlijk wel zonder te testen.
Nu zitten we wederom in ronde 6, de vruchtbare dagen komen eraan, hoop dus ook op een beetje geluk.
Succes, hoop dat je gedult hebt. Is wel moeilijk he?

Liefs, Peet.

is zeker moeilijk! mag eigenlijk niet zeuren de meesten hier zijn al veel langer bezig dan mij, maarja als je het zo graag wilt is elke dag er 1 teveel hihi
ik hoop ook voor jullie dat het snel zal lukken!

liefs

Terug
Bovenaan