Test negatief... toch mogelijk?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Zaterdag 13/11 was mijn NOD dag... en ik ben nog steeds niet ongesteld! Ik durfde bijna niet maar heb zaterdag dan toch maar een test gedaan, maar die is negatief uitgekomen... Niet zwanger dus. Maar ondertussen is het maandag en ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik voel wel steken in mijn onerbuik (al anderhalve week) alsof ze gaan komen en sinds zaterdag heb ik ook pijnlijke borsten (wat ik anders nooit heb). Ik moet constant plassen en mijn buik is tamelijk opgezwollen. Weet er iemand of dit toch kan wijzen op een zwangerschap? Heb ik die test dan misschien gewoon te vroeg gedaan?
Thx!

Hoi Evangelie,

Het zou natuurlijk kunnen dat je die test te vroeg hebt gedaan en dat er nog te weinig hccg (zwangerschapshormoon) gehalte in je urine zat!
Ben je altijd op tijd met je ongi dan?? als dat zo is zou ik toch aan het eind van de week nog maar een "nieuwe" test doen!

Spannend hoor,

Succes,

Groetjes Kaa

bedankt Kaa
ja ik ben heel regelmatig met mijn cyclus. 28 dagen stipt. Slechts de maand na het stoppen met de pil (mei) was het 29 dagen...
Ik word gek van het wachten, ik durf nog niet blij te zijn, heb zo'n schrik dat het maar vals alarm is...

Hoi Evangelie,

De symptomen die je nu beschrijft heb ik nu zelf ook, en ik ben nu 6 weken zwanger. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het kan inderdaad dat je te vroeg getest hebt. Ieder lichaam is natuurlijk anders en misschien komen de hormonen bij jou wat later op gang. Ik dacht ook dat ik ieder moment ongesteld moest worden,maar het kwam maar niet. Ook moet ik steeds veel plassen en is mijn onderbuik al heel ietsjes opgezet. Hopelijk ben je gewoon zwanger en is je test straks positief. Ik wens je veel succes !

Gr. Monique23

Terug
Bovenaan