Test negatief, toch twijfel

Hallo Dames,

Vanmiddag een test gedaan met negatief resultaat. Ik was erg verbaasd want ik heb al ruim twee weken sterk het gevoel zwanger te zijn. Alle voortekenen/symptomen zijn aanwezig zoals ze ook bij de eerste aanwezig waren; misselijk in de ochtend, snel duizelig, veel plassen, pijnlijke/gevoelige borsten, intens moe, kunnen gaan liggen en als een blok in slaap vallen om vervolgens heel vroeg wakker te worden, sterkere zintuigen (vooral ruiken) bepaalde etenswaren niet kunnen verdragen en andere juist ineens niet genoeg van kunnen krijgen etc....
Misschien allemaal een beetje vaag, maar gevoelsmatig klopt de uitslag van de test gewoon
niet! Is het mogelijk dat ik te vroeg getest heb? Normaal gesproken zou ik donderdag ongesteld moeten worden, dan begint mijn stopweek. Ik ben dus aan de pil, maar de eerste is ook door de pil heen gekomen dus vandaar mijn twijfel...
 
Zou kunnen dat je te vroeg getest hebt maar dan kun je niet al zolang zwangerschapsverschijnselen hebben. Dan zou je als je ongesteld moet worden al 3 weken symptomen hebben. Dan had ie positief moeten zijn.
 
Bij mij was de test pas een week nadat ik ongesteld had moeten worden positief.. Ben nu 16 weken zwanger. Ik wil je geen valse hoop geven maar geef het nog wat tijd, wacht af of je toch ongesteld wordt of die over een paar dagen nog een test:). Liefs
 
he meis, zo wie zo zou ik nu niet de pil meer slikken tot je stopweek omdat de pil schadelijk kan zijn voor de baby.

daarna lijkt me sterk dat je zwanger kan zijn naja kan wel door de pil heen, maar als je de zwangerschaps verschijnselen hebt zou je positief testen aangezien je meestal als je ruim 4 weken bent meestal zelfs pas met 6 weken last van de verschijnselen kan hebben omdat die verschijzelen pas krijgt als je genoeg hcg hormonen hebt en dan zou je positief testen. ( zeg niet dat het niet zo is en wil niet bot over komen)

Ik zou wachten tot je stop week of je ongesteld wordt en voorlopig niet aan de pil gaan om zeker te weten zoals ik al zij de pil is 9 van de 10 soorten schadelijk voor de baby.

Kan het niet zo zijn dan je griepje onder de leden hebt, je lichaam kan je heel goed voor de gek houden als die verschijnselen kan je ook krijgen als je ongesteld zou moeten worden.

Zou zeggen stop met de pil wacht tot je ongesteld zou moeten worden en dan pas na ander halve week testen, of even langs de huisarts en vragen om een bloed test kunnen ze zien of ze hcg hormonen kunnen vinden in ej bloed

liefs
 
Terug
Bovenaan