Test negatief toch zwanger?

Lieve iedereen!

ik ben nieuw hier dus ik zal mijn situatie even uitleggen.

Ik ben begin augustus gestopt met de pil. Aangezien ik bijna 3 jaar samen ben met mijn vriend willen we toch wel graag voor een kindje gaan.

Sinds ik ben gestopt met de pil is mijn lichaam aardig hormonaal ontregend. Ik ben tot eind oktober bijna non-stop ongesteld geweest... dat zijn toch bijna 3 maanden.

Ondertussen heb ik van mijn huisarts nog duphaston gekregen om mijn menstruatie weer op orde te krijgen. 12 oktober was ik dankzij de medicijnen eindelijk nietmeer ongesteld. 18 oktober 2 dagen nadat mijn kuurtje op was werd ik weer ongesteld tot 24 oktober en daarna zou mijn cyclus normaal moeten zijn. Helaas was dat niet het geval en werdt ik 28 oktober nogmaals ongesteld. (Wel heel weinig)

Meteen kreeg ik van de huisarts een doorverwijzing naar de gyneacoloog. (Was uiteindelijk niks te vinden) 1 nov was mijn menstruatie weer over en dat is zo gebleven tot nu aan toe!

Als ik mijm cyclus reken vanaf 18 oktober zou ik nu al overtijd zijn maar mijn testen zijn negatief. Dus dan neem ik aan dat mijn cyclus begonnen is op 28 oktober.



Wanneer zou het handig zijn om weer een zwangerschapstest te gebruiken denken jullie?

Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik snel ongesteld ga worden en ik hoop natuurlijk dat het nu dan raak mag zijn! Zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt?

Ik zie namelijk niet echt soortgelijke verhalen op dit forum.

Alvast bedankt!





 
Aangezien jou menstruatie zo onwijs onregelmatig is verlopen zou ik er niet op gokken dat je al zwanger bent.

De kans dat je direct zwanger bent gebeurd eigenlijk heel weinig. Vele stellen die stoppen met de anticonceptie zijn bijna een jaar bezig met proberen zwanger te raken.

Ik zou nog even 2 a 3 weken wachten met opnieuw testen mits je intussentijd niet nog weer ongesteld bent geweest.

Natuurlijk hoop.ik voor je dat het wel raak is, maar heb geduld.

Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil en nu 10 a 11 maanden later 6.5 week zwanger.

Het is ook heel makkelijk gezegd maar zeker waar, probeer er niet teveel mee bezig te zijn.

Succes!
 
hallo iedereen

nieuw hier dus even m'n verhaaltje doen

gestopt sinds augustus met m'n pil. Iedere keer een normale cyclus. Nu een week over tijd, zeer pijnlijke borsten, grotere borsten, jeukende tepels, ambetant gevoel in de baarmoeder. Al enkele testen gedaan. Allemaal negatief :-(

iemand raad?

Groetjes!
 
We Zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te worden maar het wil maar niet lukken. Nu ben ik 3 dagen overtijd en behoorlijk wat symthomen heel moe vaak plassen aders in me borsten goed zichtbaar en iets groter en gevoeliger.  Normaal ben ik altijd stipt optijd met me menstruatie. Maar vandaag dus toch opeens een klein beetje vers rood bloed met een klein beetje oud wat zou het zijn? Innesteling of toch menstruatie?? En ook negatieve test
 
Terug
Bovenaan