Test negatief & wel zwanger? Wie heeft ervaring??

Hallo Zwangere Meiden!!

Ik zit mezelf gek te maken. Zit in ronde 17 en heb vandaag een test gedaan, negatief. Zit inmiddels op dag 36 van mijn cyclus..nou is het niet zo dat ik me zwanger voel ofzo maar voel me ook niet ongi. Daarbij is afscheiding nog mooi wit...heb denk ik begin feb mn ei gehad want had op 1 feb dat slijm wat daarbij hoort...maar ja dan zou ik nu al een week overtijd zijn zo'n beetje. Heb wel af en toe wat steekjes daar beneden, al een ruime week.
Maar goed wat ik me afvroeg. Kan het dat je dan nog niet positief test en wel zwanger bent??
Moet er even bij vertellen dat het zo'n pakje 2 testen voor 5 euro was van TrekPl. En ook dat mijn cyclus wel vaker lang is geweest maar dan werd ik op dag 36 ongi 2x.

Hoop dat er tussen jullie zwangeren wat tips zijn al dan niet positief. Want ja negatieve test betekend toch echt niet zwanger......
 
Bij mij was het 8 dagen later pas heel licht positief. De volgende dag de test van moeders voor moeders was al bijna helemaal niet te zien. Mijn ervaring is dat die goedkope test net zo goed of zelfs nog beter zijn dan de Clear blue. Had een week later al een echo en toen bleek er wel een vruchtzakje te zitten en inmiddels 37 weken. Ik wist er toen ook geen raad mee omdat we na die cyclus een HSG zouden krijgen en eventueel verder zouden gaan met IUI. Ik had toen echt zoiets van of een positieve test of nu ongesteld worden dat ik in ieder geval verder kan. Kan me de wanhoop helemaal voorstellen. Heel veel sterkte en ik hoop voor je op alsnog een positieve test!
 
Aangezien je nog steeds die afscheiding heb lijkt het me een zwangerschap, maar ja dat verschilt per persoon denk ik(daaraan merkte ik dat ik zwanger was en ik kan alleen uit eigen ervaring spreken) Ik zou ook een een clearblue testen en dan zo'n ultra vroege voor de zekerheid, ik hoop dat deze jou een mooi + gaat geven!!!!

Succes
 
Weet je zeker dat je begin febr je ei hebt gehad??? want dan zou je gewoon positief moeten testen! 3 weken na de bevruchting moet er echt een duidelijk resultaat gegeven kunnen worden.
Kan het zo zijn dat je je toch vergist hebt?? Dat je ei toch later was... dan zou je toch nog een kans maken.

op afscheiding zou ik niet zoveel acht slaan. Ik heb zelf alleen rond mijn ei waterdunne afscheiding en de rest van de cyclus witte afscheiding. Ook als ik zwanger was/ben merkte in het begin niks geen veschil. Pas later in de zwangerschap (dus met een week of 12) werd ie dunner en soms dagen heel dik en gelig! Die afscheiding zegt dus niet zo heel veel!

Hopelijk test je snel positief. De testen waar ik altijd mee test en het meest positief over ben zijn die van Kruidvat 2 voor 5 euro, met pipetje... Lekker goedkoop, gevoelig en geeft duidelijk resultaat!

Succes!
 
Bij mijn zus duurde het langer dan een week voordat de test positief aangaf. Zij maakte in het begin van haar zwangerschappen gewoon nog niet zoveel hormoon aan waarmee je kunt testen.
Ik zou nog zeker een paar dagen afwachten (al was het maar om niet weer zo'n vervelende min te zien) en als je dan niet ongesteld wordt, gewoon nog eens testen. En hopelijk is het dan wel te zien!
 
misschien is je Hcg waarde nog te minimaal en heb je te vroeg getest, ik zou het over 3 dagen nog een keertje proberen want dan ik de hcg-waarde verdubbeld en heb je meer kans op een positieve test, ik hoop het voor je!!!
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht maar weer af. Had vandaag nog even wat krampjes dus dacht daar komt het maar nee niks...Wachten, wachten, wachten.. Zucht..
 
Zit met precies het zelfde probleem.
26 december voor het laatst ongesteld geworden en test blijft negatief. Voel me soms wel en soms helemaal niet zwanger, wel moe moe moe...
Heb wel 1x heel licht bloedverlies gehad en nu vanmorgen merkte ik weer wat helder bloedverlies op... spannend spannend dus.
Ben nog maar kort met de pil gestopt en gooi het ook nog maar op ontpillen...
Maar heel irritant eigenlijk.
PrinsesL heel veel succes en ik hoop voor je op een positieve test...
 
Terug
Bovenaan