Test negatief

Een tijd geleden heb ik al een paar keer met meiden hier gepraat over zwanger worden (Natascha en Mik). Ik heb daarna een hele tijd niet meer op deze site gekeken, omdat het even niet zo goed ging in mijn relatie. Gelukkig is het nu allemaal weer helemaal goed en gaan we er weer helemaal voor. Ik ben nu bijna al een jaar gestopt met de pil. We hebben het aan het begin ook geprobeerd om zwanger te worden maar toen is het niet gelukt. Nu zijn we net weer een maandje bezig. Mijn cyclus is niet helemaal voorspelbaar. De ene keer duurt het 28 dagen en de andere keer 30. Afgelopen vrijdag (28 dagen) had ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Toen dat niet gebeurde ben ik uitgegaan van 16 mei (30 dagen). Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Toch denk ik niet dat ik zwanger ben. Heb niet zoveel pijntjes als anderen (voel me eigenlijk heel goed, ben alleen wat moe) en ik heb twee keer getest en beide keren was het negatief. Ik vraag me altijd wel af of het nog uit maakt of je een huismerk test gebruikt of dat je een duurdere test koopt van een goed merk. Ik heb de eerste gebruikt. Maar goed. Het is in ieder geval wel irritant dat je nu nog niet weet wat er gaat gebeuren. Word ik straks ongesteld of ben ik dan heel misschien toch zwanger? Zou het heel graag willen weten. Ook als ik ongesteld ga worden. Liever nu dan pas over een week. Moet je ook weer langer wachten voor je weer kunt gaan klussen. Hoorde vrijdag dat mijn zus wel weer (tweede keer) zwanger is. Ook al vind ik het heel leuk, toch geeft het me ook een beetje een vervelend gevoel. Waarom lukt het haar wel steeds in één keer en moet ik zo lang wachten.
Ik hoop hier af en toe met wat meiden te kunnen kletsen, want heb veel moeite met al dat wachten. Wanneer ik met jullie praat is dat misschien wat makkelijker, omdat jullie mijn situatie kennen en hetzelfde ongeveer mee maken. Ik hoop van jullie te horen.

Groetjes Susan.
 
Hoi susan
Ik ben jeanette , ik ben sinds mijn eerste menstruatie (na mijn miskraam ) op deze pagina , we gaan er weer voor!!
vanochtend had ik mijn menstruatie (2e)
precies op de juiste dag, wat mijn culclus betreft.
Het zou ook te mooi zijn geweest , als ik nu zwanger was, was dat zonder kwaaltjes begonnen.
De vorige keer begon het midden in een zware verkoudheid met voorhoofdsholte ontsteking en eindigde het op 22 maart, in de 9e week.
Rondom mij zijn ook veel bekenden zwanger, sommige net zo ver als ik zou zijn geweest.
Dat is confronterend, maar ik houd het toch liever bij mijzelf en kijk liever weer vooruit.

weet je al dat er ook een forum is voor als zwanger worden langer duurt, dat is helemaal als laatste onder de maand-moeders, daar zouden ook nog bekenden van je kunnen "rondhangen"

Jeanette
 
Hallo Susan,

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik Mik ben waar je een tijdje geleden mee hebt geschreven. Ik heb mijn naam moeten veranderen omdat iemand anders vervelende berichten plaatste uit mijn naam. Mijn naam is nu dus Kimmie, 24 jaar, directiesecretaresse, Noord-Holland. Toen wij schreven was ik volgens mij nog niet gestopt met de pil, omdat mijn vriend nog wilde wachten. Nou in januari ben ik gestopt met de pil, en in half februari zijn we voor het echie gegaan.

Inmiddels schrijf ik op het januari forum omdat ik al zwanger ben. Ik ben nogmaar heel pril hoor, ik ben nu 6 weken zwanger, en zit nu in mijn 7de week.

Ik ben blij dat jij en je vriend eruit zijn gekomen en dat jullie er nu helemaal voor gaan.

Zelf heb ik goede ervaringen met de clearblue test, die was bij mij meteen positief. Ik heb zelf niet veel kwalen, alleen zere borsten.

Nou ik wens je veel succes en geniet ook van deze periode.

Ik hoop je nog eens te spreken.

Dikke kus Kimmie
 
Terug
Bovenaan