test negatief

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb net getest omdat ik gisteren mijn nod had en niet ongi ben geworden, maar helaas negatief. een collega op mijn werk zei net dat ik er anders uit zag! je gaat stiekum toch hopen he? het vervelende is alleen dat ik nog steeds niet ongi ben, maar wel als sinds gisteren een raar gevoel in mijn buik heb, een beetje stekende pijn, meer links dan rechts? baal wel een beetje van mijn lichaam nu! afgelopen maanden was ik precies op tijd ongi!!!!

herkent iemand de stekende pijn in de buik?

hee meid

heb net gereageerd op je andere topic!!

veel succes en liefs sweety

Ha Cosy,

Ohw wat balen voor je meissie! Maar als je ongi nog uitblijft, doe dan over een paar dagen toch nog een test. Het hcg hormoon kan nog laag zijn.

Liefs Tess

Hoi!
Mijn nod was maandag,ik heb vandaag getest maar helaas ook negatief,hoop dat ik dan maar gauw ongesteld wordt,want van dat wachten wordt je ook gek!
Zou dat kunnen dat het dan toch nog positief kan worden??

Hoi,

heb jij normaal wel altijd een regelmatige cyclus? Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (3mnd) een cyclus van 27 dagen. voordat ik met de pil begon had ik ook altijd een regelmatige cyclus. Ik baalde enorm dat de test negatief was, maar baal nu ook dat ik nog niet ongesteld ben en wel de hele tijd een zeurende pijn onderin mijn buik/bovenbeen heb. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. de meesten zeggen dat je nog wel positief kan testen, maar heb de hoop een beetje opgegeven, heb jij verder nog klachten die kunnen duiden op een zwangerschap?

groetjes en laten we maar duimen voor elkaar!
p.s. ben je al lang bezig?

Terug
Bovenaan