test negatief

A

Anoniem

Guest
bedankt noelie en mama binck en alle andere meiden heb vanavond toch maar me test gedaan omdat ik nieuwschierig was of het alleen maar om innesteling bloeding zou gaan was en ben ook maar heel klein beetje ongi maar.................negatief dus de pijn in me rug gaat door onderin dus zal de verdere bloeding ook wel naderen denk ik had zulke goede hoop om zwanger te zijn na 27 december die is nu in 1 klap na de test verdwenen  is het enige wat ik op het moment kan en doe sorry voel echt een ontzettende zere pijn in me lijf van verdriet vooral omdat er hoop zwangere in de kennissenkring zijn ook die al bevallen zijn pas ik gun het ze allemaal zo maar van binnenvoel ik me vreselijk verdrietig ook me mannetje zegt sonde meid maar het komt wel goed dan denk ik nou ik hoop het sorry meiden voor me geklaag het spijt me echt maar moest er uit!!!! groetjes en verder meiden veel succes

lief paniekertje,

Gatver meid, wat ontzettend balen!!! Weet even niet hoe ik dit anders moet omschrijven. Ik had echt goede hoop voor je!!! Dacht echt aan innestelingsbloeding. Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden, he. Heb jij ook een onregelmatige cyclus omdat het best een tijdje terug is dat je ongi was?

Zijn jullie al lang bezig voor een kleintje en heb je misschien al een ukkepuk rondlopen?!
Misschien is het het beste als we elkaar er maar doorheen sleuren en hopen dat het snel bij een van ons raak is. Zelf heb ik een zoontje van 2 en vanaf sept 06 bezig voor een tweede. Tussendoor miskraam en bbz gehad. Nu sinds januari weer actief bezig. Voor mij is het nog afwachten. Volgende week heb ik NOD en als er niets komt, test ik de week daarop. Het is iedere keer weer spannend en telkens vreet je jezelf weer op van de zenuwen.

Gelukkig is dit forum er zodat we hier alles even goed van ons af kunnen typen!!!!

Heel veel succes meid en ik duim voor je.

Op naar de volgende ronde dan maar weer!!!

Liefs mamabinck.

ps: zelf heb ik 2 vriendinnen die zwanger zijn en ook nog allebei op dezelfde datum uitgerekend zijn. Af en toe best moeilijk en zeker ook confronterend. Gelukkig gaat bij hen alles goed en kunnen ze ook echt genieten van de zwangerschap. Maar bij mij steekt het wel eens en kan ik hier echt heel verdrietig over zijn. Ik begrijp je dus heel goed!!!

Een kort maar krachtig ps'je dus.

mamabinck.

hoi mama binck wilde nog effe terug   zeggen ik ben bezig vanaf eind juni en dit word ons eerste kindje maar vol moed gaan we verder ik ben 30 mijn man 34

Terug
Bovenaan