Test negatief

Hallo
Ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 36 dagen dus dat zou betekenen dat ik dan weer 17 april weer ongi moet worden maar dat is niet gebeurd
nu heb ik vanmiddag een test gedaan en die was negatief kan dit of niet
en kan de test negatief zijn terwijl je wel zwanger bent of niet
wie helpt mij
groetjes anoniem
 
Hallo Anoniem,
ik ben nu zes weken zwanger, ook ik had eerst een negatieve test. moest zondags ongesteld worden en ik wist zeker dat ik zwanger was, helaas was de test negatief. donderdags was ik het nog steeds niet, dus deed de test weer en voila... ik was zwanger. heb twee maanden geleden een miskraam gehad (mijn eerste zwangerschap) en hopen dat het nu goed gaat. Dus het kan zijn dat je de test iets te vroeg hebt gedaan. Probeer het over twee a drie dagen nog een keer dan kan het zijn dat je Hcg op de juiste docering staat. succes
Auke
 
Testen geven alleen aan positief als je zwanger bent en negatief als je niet zwanger bent.Het staat nog wel op de gebruiksaanwijziging.Dit hebben ze echt niet verzonnen en de testen worden niet verkocht om mensen ergens in te laten tuinen.Mocht je er zo zeker van zijn dat je toch in verwachting bent laat je dan testen door de huisarts,dan hoor je de harde waarheid,maar ga jezelf niet gek maken.Groetjes Donna
 
Terug
Bovenaan