Hoi meiden, ik baal als een stekker. Ik had gisteren mijn NOD. En nu heb ik best wel last van pijn onderin mn buik links, al 5 dagen. Ik werk in het ziekenhuis, dus ik dacht ik loop eens langs bij de poli gynacologie. Zegt de secretaresse dat het best een hele prille zwangerschap zou kunnen zijn, dan rekt alles een beetje uit enzo. Dus ik al helemaal blij. Mocht ik een zwangerschapstest laten doen hier in het ziekenhuis. Dus ik snel naar de wc en mn urine naar het lab gebracht. Ik mocht er op wachten!! Hartstikke negatief. Echt helemaal geen plus te zien! Ik vroeg nog aan die man of ik misschien te vroeg heb getest omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Maar nee, die hoop werd ook gelijk de grond in geboord. Hij zei dat je het al vanaf dag 1 zou moeten kunnen zien. Ik vroeg toen nog of het misschien kwam omdat het geen ochtendurine was, maar helaas maakte dat ook niks uit. Dus het is echt duidelijk dan: niet zwanger!! bah,bah,bah. en ik had zo'n goede hoop. Helaas, nu is het dus wachten op mijn ongi. Ik hoop dat hij snel komt, zodat we weer snel opnieuw kunnen beginnen. Zo, even mn hart gelucht! Geweldig toch zo'n forum!!
Groetjes Cath
Groetjes Cath