Test negatief

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend getest en helaas weer negatief. 1x Clear Blue en 1 x Romed, beide negatief. Ik baal zo verschrikkelijk. Waarom, waarom waarom?? Ik voel nu ook lichte ongipijn, dus ik verwacht dat ik vandaag wel ongesteld zal worden. Het is zo frusterend dat je door je lichaam zo voor de gek gehouden wordt. Ik had weer zo'n goede hoop! Helaas mag het weer niet zo zijn. Ik probeer positief te blijven, maar ik voel me nu gewoon erg down. Morgen zal het vast weer wel anders zijn, hoop ik. Maar goed, het is gewoon niet anders, hoe graag ik ook wil.

Liefs Cath

Hoi lieve Cath,

Wat vreselijk balen zeg! Ik had er echt een goed gevoel over. Ik vind het echt heel kloten (om het maar even grof te zeggen) voor je!

Maar, zo lang er geen ongi is, is er nog hoop nietwaar? Ik hoop alsnog dat je ongi wegblijft en je binnenkort positief test en anders, als het echt niet raak is, je maar snel ongi mag worden, dan kun je des te sneller weer klussen.

Ik kan me voorstellen dat je je nu heel erg down voelt! Hopelijk voel je je snel weer beter.

X F.

Hoi Cath,
Balen zeg.
Ik herken het wel.
Ik word dan ook zo boos op mijn lichaam.
Je bent je ook zo bewust van je lichaam en alle pijntjes en zo.
Ik wil je veel sterkte toewensen en er komt vast een moment dat je lichaam je niet zal teleurstellen.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan