test negatief

Hoi meiden,

nou vandaag is mijn NOD, nog geen teken van de "red devel" Ik kon het niet lqten vanmorgen een test te doen. Was een heel dun negatief streepje. Niet zo duidelijk als andere negatieve testen. Maar toch geen teken van positief. Nou zat ik te denken dat mijn cyclus misschien helemaal nog niet op 28 dagen zit. De laatste keer moest mijn menstruatie ook met medicijnen worden opgewekt omdat het niet vanzelf kwam.

Maar goed dus nog geen tekenen van de ongi, en nog geen tekenen van een zwangerschap, dus ik blijf voorlopig nog gewoon n de stress zitten.
En ik word er gek van!!!!!

Waarom gaat het nou gewoon niet zoals het hoort te gaan. Of ongi, of een positieve test. Straks kan ik weer naar de gyn omdat mijn ongi niet vanzelf op gang wil komen.

Meiden ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Pascalle

Hoi Pascalle,

Nog geen tekenen van ongi?? Mooi zo.

Hoe bedoel je een heel dun streepje??? Wat voor test had je gedaan dan?

Ik ben ook nog niet ongi, maar misschien dat mijn cyclus idd nog in de war is. Is pas voor de 2e x ongi worden na de currettage.

Jouw ongi zal best wel vanzelf komen. Mocht je komende dagen niet ongi worden, wanneer ga je dan weer een test doen?

X Sammy

Ooooh ik blijf hopen voor je hoor! Volgens mijn dokter in het UMC kan er 5 dagen zitten tussen bevruchting en innesteling waardoor je pas 5 dagen later positief test. Moed houden dus!
Sterkte meissie!
lfs inge

Hi Pascalle,

Ik was stiekum al aan het kijken of er en schreeuwwend berichtje van je stond dat de test goed was. Vond het erg jammer dat hij er nog niet stond. Ik hoop voor je dat ja dan maar zo snel mogelijk ongi wordt of alsnog een dikke vette streep. Mijn NOD is vrjdag en ik ga hem zeker halen. Wij hebben er een condoom maand opzitten (wilde even rust in mijn lichaam)

Fingers crossed nog even.

Corina

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!
En dat het anders in ieder geval snel duidelijk mag zijn.

Knuf,
Marjon

Terug
Bovenaan