Test Negatief

Hoi meiden,

Allereerst voor degene die nog aan het nagelbijten zijn, ik duim voor jullie en voor alle klussers onder ons: Zet m op.

Ik moet vandaag mijn ongie krijgen. Vanmorgen kon ik de spanning niet weerstaan en heb getest. deze was negatief. Toch weer een terleurstelling en nu maar weer wachten tot de duivels komen.

Dus ik denk dat ik weer mee kan voor de volgende ronde:

Sweety1974 30 (ben geen 28) mk 6-12-04, NOD 28-2

Hoe gaan jullie nou om met die maandelijkse terleurstelling. Ik denk dat ik het deze maand maar eens anders ga aanpakken. Misschien wel gewoon op zn beloop laten.

Liefs,

Sweety

He balen zeg, dikke knuffel van mij!!

Ik kan er ook moeilijk tegen hoor, iedere keer die teleurstelling maar ik weet dan (na een dag flink balen) dat het niet anders is en dan ga ik me maar weer op de volgende cyclus richten.

Maar het blijft moeilijk hoor.

sterkte, liefs PO

Hi Sweety,

Jammer joh dat het niet positief is.
Geef alleen niet op en misschien moet je je er inderdaad niet te veel oprichten. Ik ga er nu wat makellijker mee om. Wij zijn nu bijna 2 jaar en 3 miskramen verder en ik geniet echt van alles wat op mijn pad komt. Ik weet dat ieder er op zijn eigen manier mee omgaat maar voor mij werkt dit goed. Ik kan nu ook heel goed met zwangerschappen van anderen omgaan en ik hou me gewoon vast aan het feit dat er ergens ook iets voor mij is en ik hoop dat het een kindje van ons tweeen.
Ik denk door de gebeurtenissen in mijn leven ik juist dankbaar ben dat ik er ben en van elke dag geniet dat ik er mag zijn. Klinkt misschien een beetje zwaar maar dit is mijn leveninstelling geworden. Genoeg verdriet en pijn gehad en nu ligt de wereld aan mijn voeten.

Knuffel,

Corina

Terug
Bovenaan