test... negatief...

A

Anoniem

Guest
ik heb net die test gedaan en hij was negatief, ik dacht een heel licht streepje te zien maar denk dat ik het me verbeeld.

Als ik volgende week nog niet ongesteld ben doe ik er nog 1. Vind t wel heel raar want ik voel me wel zwanger... kent iemand dat? Kan het zijn dat ik een onbetrouwbare test heb gedaan?

groetjes

Hoi,
Waarom denk je dat je het je verbeeld hebt? Ik zal gewoon voor de zekerheid over 2 dagen nog een keer testen.
Groetjes Wendy

Hey Nelleke,

Zit in hetzelfde schuitje als jij!
Ben nu 4 dagen overtijd, terwijl ik sinds ik ben gestopt met de pil ('n half jaar geleden) zeer regelmatig ongesteld ben. Alleen maar negatief getest (grr...).
Vanmiddag toch even met de HA gebeld en hij zei dat ik volgende week nog eens moest testen. Het kan zijn dat ik dan wel positief test. Zo niet, sla ik waarschijnlijk een menstruatie over. Ben ik rond 15 januari (= volgende ongi) nog niet ongesteld, moet ik even langskomen bij de HA.

Als jij een streepje hebt gezien, ben je volgens mij gewoon zwanger. Een streep is een streep.
Wacht idd een paar dagen en probeer het dan opnieuw. Met ochtendurine (beter geconcentreerd).
De onzekerheid is verschrikkelijk, weet er nu alles van. Pfoei!

Heel veel succes en ik hoop voor jullie dat er snel positief nieuws is!

Liefs

Hey ja ik weet het niet, ik durf het gewoon niet te hopen! Echt verschrikkelijk die onzekerheid inderdaad!

Ik heb ook op internet gelezen dat er soms vrouwen zijn die pas met 3 weken positieve test hebben, dan krijg je stiekem toch weer hoop...

Ik hoop voor je dat je volgende week een posi test hebt!!

liefs

Hoi Nelleke,
ik heb je stukje even gelezen, zit niet in hetzelfde schuitje maar mijn advies is om toch met ochtendurine te testen.
Star80 zei het al, dit is geconcentreerder, je scheidt (heb t n keer gelezen) s'nachts meer hcg uit.
Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar misschien is het een idee om ovulatietesten te gebruiken, heb het afgelopen maand ook gebruikt en het was in 1x raak!!
Had mijn ei gewoon wat later, wat ik niet wist :$.
Succes hoop dat dit geholpen heeft!
Greetz

Helaas :-( ...... Ben vandaag ongesteld geworden....
Even uithuilen en op naar een vruchtbaar 2010!

Nelleke; Hopelijk heb jij binnenkort ons wel iets leuks te vertellen! Ik duim voor je!

Liefs

Hoi Nelleke,

Vervelend he al die onzekerheid, hooop toch echt dat het over een paar dagen iets positiefs aangeeft. Waarbij je zelf echt duidelijk ziet dat het dikke mik is.
Maar toch als ik een streepje zal zien dan zal ik denken een streepje is toch een streepje.

Succes!

liefs chantal

star 80. Jeetje wat naar voor je!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, dacht het gister heel even te worden maar nog steeds niks!

Probeer niet teveel te treuren want de feestdagen komen eraan! =) Dus geniet daar van, nu kan je lekker nog champange mee pakken! En dan in 2010 gaat het lukken!

Veel succes en ik laat morgen mijn uitslag van mn test weten!

Liefs

Terug
Bovenaan