Test negatief

A

Anoniem

Guest
@daycey, dank voor je reactie

Vanochtend toch even een test gedaan, negatief. Dus hcg is uit mijn lichaam. Nu dus verder afwachten, wordt ik nog ongesteld of niet....

@charlotje, hoe is het bij jou?

Balen meid.... Dan maar hopen dat de duivels snel ómen!

Liefs

Hey

Da's inderdaad balen zeg,
Hoop dat je snel ongi bent, dan kun je gauw naar de volgende ronde

Liefss

Natuurlijk hopen op een positieve test! Ook als je ongi wordt, is het eigenlijk al positief... je lichaam heeft dan immers je cyclus weer opgepakt en geeft daarmee aan klaar te zijn voor een nieuwe bevruchting!

Succes meid, dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben!

Liefs Daisy

Gek he, dat je dan 'blij' bent met een negatieve test???

Ik had vorige week vrijdag - 3 wkn na curettage - pas een negatieve zw test.
Volgens mij heb ik vorige week woensdag - donderdag mn eisprOng gehad dus volgende week is mijn nod. Erg spannend want zit alweer volop op mn kwaaltjes te letten.

Succes meid! Zijn jullie al aan t klussen of heb je daar nog geen behoefte aan? Hoe gaat t verder met je?

Het voelt dubbel hoor, mijn wens voor een kindje is zo sterk. En toch twijfel ik ook. Kan ik het aan na wat er is gebeurd. Is het 'normaal' om zo kort na dit alles al weer voor een kindje te gaan.
We hebben besloten de natuur zijn gang te laten gaan en klussen lekker onregelmatig, ik heb er lang niet altijd zin in. We zien het wel.
Afgelopen week bleek dat ik wel iets te optimistisch was wat betreft mijn lichamelijke conditie, ik ging weer sporten want geen centje last van mijn bekken gehad, nou, dat heb ik geweten, ik en mijn grote mond, wat was ik wiebelig. Helaas deze week ook wat huilerig, ik laat de tranen maar komen.

Spannend hoor Charlotje, ik hoop dat je deze maand weer zwanger wordt.
Succes maar weer met wachten :)

Terug
Bovenaan