Test niet opgelopen

<p>Oké dames, </p><p> </p><p>ik ben in blijde verwachting. Voor m’n zoontje 2 x een miskraam gehad, waarvan 1tje met een kloppend hartje. <br /><br /></p><p>17-02 eerste echo, rond 6.3/7.3 week. <br /><br /></p><p>maar nu lopen m’n testen niet meer op, morgen is m’n nod en ik maak me nu toch echt wel heel erg zorgen! Bij m’n zoontje had ik gelijk een knaller. <br /><br /></p><p>ook heb ik geen enkel kwaaltje en dat maakt dus dat ik bang ben dat het weer mis is. ? </p><p> </p><p>wat kan ik doen?</p>

Morgen is je NOD pas?

Ik zou een paar dagen na je NOD weer testen. Maar de kans blijft natuurlijk, hoe verdrietig ook, dat het mis kan gaan.

Die andere testen onderaan lopen wel op. Ik zou stoppen met testen. Als het mis moet gaan, dan gaat het mis. Meer testen kan dat niet tegenhouden. En je maakt jezelf gek met streepjes turen. Zeker 2 keer per dag zegt niet zoveel, je urine kan minder geconcentreerd zijn. En hcg heeft tijd nodig om te verdubbelen. Het is nog voor je nod, toen had ik sowieso niet zulke duidelijke testen hoor. Dag 12 een nauwelijks zichtbaar streepje. Een week later was het wel een knaller. En ook knallers worden wel eens miskramen. Het zegt gewoon niks. Je bent zwanger en hoe het gaat zul je vanzelf ontdekken. Er zit niks anders op dan afwachten. 

Ik zou inderdaad even wat meer dagen ertussen laten en kijken hoe de test er dan uitziet. Heb je misschien verschil gemerkt in je urine? Ik heb zelf wel een keer gehad dat de testen afliepen omdat ik de eerste paar keer duidelijk donkerdere urine had dan de dagen erna bijvoorbeeld, zoiets kan in het begin nog veel verschil maken. En mocht je deze testen midstream hebben gebruikt dan kan een beetje meer of minder urine ook een groot verschil opleveren. Kwaaltjes zeggen eigenlijk nooit zoveel, en zeker op deze termijn is de kans groot dat je ze in elk geval (nog) niet hebt, daar zou ik me niet al te druk om maken.

Hopelijk hoef je niet nog een miskraam mee te maken en heb je 17-2 een mooie echo. 

Hoi !
ik zit precies met hetzelfde probleem ! Vorge week dinsdag een cb gedaan met 1/2 weken en nu vandaag weer ! De vk gebeld en die zegt dat er iets aan de hand is en ik me niet druk moet maken ! 

Ik ga voor je duimen ! 

Ik zou hetzelfde als hierboven adviseren. Probeer het echt los te laten! Al snap ik helemaal hoe moeilijk dat is..als je echt wilt testen, zou ik op zn meest om de twee dagen testen. Ik testte bij mijn dochter ook wisselend op/rond NOD. Hopelijk heb je een goede echo en zwangerschap!

Terug
Bovenaan