Test point positief predictor negatief

<p>hoi allemaal,</p><p>zit al een tijdje aan de pil maar was de afgelopen dagen zo misselijk dat ik toch een testje wilde wagen, voor de zekerheid dus kocht ik de Etos test voor 3 euro. Netjes gedruppeld en daarna zag ik niet direct wat dus weggelegd ging ervan uit dat het niks was. Daarna ong 4/5min later totale shock. Best wel een dikke streep , vriendinnen histirisxh  dat ik er nog 1 moest doen dus ik snel een predictor gehaald omdat er nergens een clear blue te krijgen was. Helemaal blanco ik snap er niks van, iemand mss ervaring met Etos testen en predictor? En ben ik nu wel of niet zwanger ? </p>
 
heb je de test afgelezen binnen de juiste tijd wat op de verpakking staat? erna kan de test positief worden, de zogenaamde indroog streep. 
 
Binnen ongeveer 5 min. Maar weet niet hoe lang de streep er al stond. En het lijkt me echt geen indroog streep anders mogen ze echt iets aan hun product gaaan doen. Wil een foto toevoegen maar lukt helaas niet 
 
Een streep is positief zou je zeggen? sommige testen zijn wat gevoeliger dan de andere. Een indroogstreep is niet donker maar heel licht grijs geloof ik. Voor de zekerheid misschien morgen nog eens op zoek naar een digitale clear blue test.. is niet zo'n gedoe met streepjes.
Gefeliciteerd, denk ik??
 
Dankjewel denk ik.. als het zo is is het welkom maar ben een beetje argwanend ivm reacties over vals positieve testen enzo
 
de streep is echt paars. En echt een streep 
 
Waarschijnlijk heb je erop gelet, maar weet je zeker dat het een zwangerschapstest was en geen ovulatietest? Ik ken iemand waarbij het daar een keer mis is gegaan ;-)
 
Terug
Bovenaan