Test positief maar wel bloed

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,

Ik heb een cryo terug plaatsing gehad en zojuist positief getest maar ook helaas weer een bloeding. Zijn er vrouwen die het zelfde hebben gehad en toch zwanger zijn?

Ik mag morgen pas testen eigenlijk

Zou morgen nog x testen. Maar klinkt alsof mis is. Kan er niet over meepraten maar hoop voor je dat goedzit

Ik weet niet hoeveel bloed je hebt. Ik heb aan het begin 3 dagen voor mijn NOD ook licht bloedverlies gehad, roze en bruin, in mijn inlegkruisje en bij het afvegen. Dacht ongesteld te moeten worden, was echt fors meer als wat ik lees bij een innesteling. Toch maar getest, omdat het niet doorzette na 3 dagen. Bleek ik toch zwanger, bloede heeft in licht mate aangehouden tot 5,5 week. Met 8 weken een goede echo gehad, dus alles was prima. Dus bloeden zegt niet zoveel, licht er vooral aan hoeveel het is denk ik en of het rood is of meer bruin.

Ik heb vandaag Al 2 inlegkruisjes gehad met best wel wat bloed.. wel minder als menstruatie.. eerst bruin en nu we roze/helder rood bloed.. ook wat krampen dus ik denk dat het helaas niet is gelukt.

Terug
Bovenaan