test positief, negatief, negatief toen weer positief ... toen 2 dagen bloedverlies, huisarts geweest

A

Anoniem

Guest
net eindelijk naar huisarts geweest.. die zegt ook een vaag streepje is een streepje dus dan ist zo.. maar bloedverlies wist ie ook niet en ook niet omdat ie negatief tussedoor aangaf... pfffff nu pas over 2 weken naar gyn voor echo wat duurt dat lang moet ik nu blij zijn of juist niet.. pf ff weet t ff allemaal niet meer...

sorry moest dit ff kwijt

Jeetje wat laten ze je lang in de spanning zitten.. moet je echt 2 weken lang wachten... Wel vreemd dat hij positief en daarna weet 2 keer negatief en dan weer postief en ook nog eens bloedverlies...

Maar 2 weken hoe kom je die dan door?? Vind het onvoorstelbaar dat ze daarmee 2 weken wachten...

Pff, wat een spanning zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed is en je kunt vertellen dat je zwanger bent!
Sterkte..

Spannend, ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt... Ik ben zwanger maar was zeer onzeker of het wel goed was en moet nog ff wachten voor de echo bij de VK. Ik ben nu bij een particulier bureau geweest en heb daar een echo laten maken en ben nu gerustgesteld. Misschien een idee.

ik moet wachten omdat ik dan pas 7 en halve week of 8 weken ben eerder zien ze toch nog niet anders of er iets beweegt en dan weet ik nog niks

nou dat vind ik vreemd want ik heb met 6 weken en 4 dagen een UITwendige echo gehad en kon het goed zien en heb het hartje ook zien kloppen! ook ik ben naar een echo bureau geweest en heb er voor betaald omdat de vk en gyn je niet eerder wil helpen

groetjes
Raya

Goh zeg.. zo lang zou ik ook niet kunnen wachten! Wat word je daar onzeker van.. dat worden twee hele lange weken. Zolang je niet ongi word hoop ik dat je alsnog zwanger mag zijn..! Heb je veel bloed verloren dan? Als het om een paar druppels gaat kan het dus die innestelingsbloeding zijn toch?

Liefs mammma

Terug
Bovenaan