test positief, negatief, negatief toen weer positief ... toen 2 dagen bloedverlies, huisarts geweest

A

Anoniem

Guest
nog paar daagjes wachten ... donderdag eindelijk voor de echo... echt zo benieuwd zijn........pfffffffffff kan niet wachten hoop zo dat zo is

hey gefeliciteerd!!!! Was de uitslag van de huisarts positief? Ik herinner me een van je vorige berichten maar heb niet meer meegekregen wat eruit gekomen was!

ps. Ik leef enorm met je mee want vorige maand had ik neg, pos, pos, neg, en jammer genoeg een paar dagen later definitief negatief.
Ik vond het zo'n verwarrende stress dat ik bijna blij was dat ik uiteindelijk ongesteld werd zodat er tenminste zekerheid was.

nee huisarts weet het ook niet zeker ... hij zei hier testen heeft dan ook geen nut ivm hcg als tie t thuis ook elke x anders aangeeft..
moest toen nog 2weken wachten voor een goede echo als t zo is dat er evt hartje te zien is... pfffffffffff donderdag is t eindelijk zo ver... ga er eigenlijk al denk ik te veel van uit dat het zo is als er uit komt dat niet zo is valt dat zwaar tegen... ben ook steeds zo moe maar ja kan ook weer van de stress pffffff kweet wel zeker als t zo is dat iedereen t gelijk te weten krijgt.. ouders zussen opas en omas...

Tjeee, jij houdt het spannend!!
Hierbij wat rustgevende stralen hihihihi
Hoop voor je op mooie plaatjes as donderdag!!

tjee meid wat spannend. ik hoop zo voor je dat het waarheid is en dat de echo super goed eruit ziet. heel veel succes.
heb je verder nog zwangerschapverschijnselen?

groetjes hilda

Jeetje wat een gek..
Nou meiss hoop voor je dat het zo is..

Terug
Bovenaan