Test Positief

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag was mijn NOD en heb vandaag een test gedaan en er kwam een grote dikke vette plus. Joeppie we zijn zwanger. Ben zo blij zou het wel van de daken willen schreeuwen maar we willen het lekker nog even voor ons zelf houden.

Al ga ik nu naar het maart forum toch kom ik hier nog wel langs hoor want wil maar wat graag weten hoe het met jullie allemaal gaat.

Ben heel erg gelukkig omdat ik zwanger ben maar heb er ook een beetje dubbele gevoelens bij omdat ik weet hoeveel er hier op het forum al ik weet niet hoe lang bezig zijn en ik ben gelijk zwanger en dat vind ik dan tegenover jullie best wel rot.
Ik ga in ieder geval voor iedereen heel erg duimen dat jullie net zo'n geluk hebben als ik deze maand.

Biaggi, misschien dat jij nu nog een beetje meer hoop krijgt dat je zwanger bent want je had net als ik wat druppels bloed verloren en bij mij was het dus inderdaad een innestelingsboeding. Ik hoop het zo voor je meid, zou echt te gek zijn.

Iedereen heel veel succes met klussen en zwanger worden.

Veel liefs Henriette.
 
hoi henriette,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van.
en voel je niet schuldig "rot" over degene die nog niet zwanger zijn, onze tijd komt vast nog wel.

groetjes claudia
 
Hoi Henriette,

Van harte gefeliciteerd.
Ik ben heel blij voor je.
Ik hoop dat ik gauw ook zo'n bericht mag achterlaten op dit forum, maar we zien wel hoe het allemaal gaat lopen.
Groetjes Bianca
 
JE BENT ZWANGER!!

Wat een "verlossing" !!

Van harte gefeliciteerd meid, dit is zeker een heel geweldig gevoel!

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over 8mnd je babytje in je armen mag houden. Heel veel geluk!

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan