Test positief?

<p>Hey</p><p>Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. Was de hormonen beu, voel me veel beter zonder, en ik ben al bijna 34 en we wilden over tijdje toch wel proberen zwanger te worden. </p><p>Ik werd na stoppen pil na korte cyclus weer ongesteld en ook gelijk 2x zo erg (cyclus van 23 dagen, was ik gewend van voor de pil). Nu de 2e maand hebben we niet altijd met condoom seks gehad. Ik hield app bij en zou niet in mijn vruchtbare periode zitten. Kwam er alleen later achter dat app pas na 3 maanden je goede cyclus aangeeft en nu bij mij nog van 28 dagen uitging...</p><p>Nu had ik voor de pil altijd cyclus van de ene maand 23 dagen, andere maand 25/26 dagen. Ging bijna altijd heel netjes om en om. Ik zit nu al op 29 dagen..Heb afgelopen maandag early test gedaan van de action die was negatief. Heb vanochtend de gewone test gedaan en kwam na paar minuten (moet binnen 5 min aflezen) toch zeer licht streepje. Pas na 5 a 6 minuten werd deze duidelijker, maar nog steeds heel licht. Dus ik nog een keer een early test gedaan. Moet binnen 2 minuten worden afgelezen, werd pas na bijna 2 minuten zeer licht positief (dat ik nog twijfelde van zit het er echt of..?) en na 2 a 3 minuten steeds duidelijker. Nu zie ik echt gewoon een hele duidelijk lichte streep..</p><p>Ik twijfel echt. Ten eerste had ik het absoluut niet verwacht (pas gestopt pil, bijna 34 jaar, veel stress ivm verhuizen en bruiloft regelen etc..).</p><p>Mn borsten zijn ook niet gevoelig. Had afgelopen dagen wel dat ik mn hart opeens voelde kloppen en dacht tja, zal de stress wel zijn maar voelde toch vreemd. Ook wel redelijk wat afscheiding, terwijl je juist droger zou moeten worden als je bijna ongesteld moet gaan worden. Ik heb ook niet het gevoel dat ik bijna ongesteld moet worden. Aan mijn humeur niet en geen krampen..Maar toch kan ik het maar moeilijk geloven ;)</p><p>Wat denken jullie?</p><p>P.s. sorry voor het lange verhaal</p>

Zonder foto's is het lastig meekijken, maar als ik je verhaal zo lees zou ik denken dat je 2 positieve testen in je handen hebt gehad. Beiden binnen de afleestijd licht positief, en een streep is een streep. ?‍♀️

Ik zou over een paar dagen nog even een keertje testen, en dan met een digitale Clearblue met weken indicator. Zodat je niet naar streepjes hoeft te turen, en ook niet meer hoeft te twijfelen.

Succes!

Tsja streep is een streep, maar als t om een early test gaat is t wel belangrijk dat je over een paar dagen ook eens met een gewone test probeert. Uiteindelijk krijg je alleen een 2e streep door hcg. Dus ja ik zou denken dat je dus zwanger bent!

Als je nu 2 testen hebt gedaan en die geven allebei een lichte streep, dan zou ik inderdaad ook zeggen dat je zwanger bent :) 

Het kan zeker, ik ben na het stoppen van de pil (16 jaar non stop gebruikt) in 1 keer zwanger geraakt en had totaal geen symptomen. Waarom ik de test deed? Mijn vriend zei dat ik een opgezette buik had haha! Misschien nog even paar dagen wachten en anders mijn tip, de clear blue test met weken indicator. Dat is de eerste en enige test die ik heb gedaan. Duidelijker kunnen ze het niet maken! Succes?

Terug
Bovenaan