test positief

Van harte gefeliciteerd meid!
Maar je moet wel blij durven zijn hoor, want misselijk zijn hoeft niet per se he! Het kan natuurlijk altijd mis gaan, maar probeer toch niet die angst te laten overheersen en geniet er lekker van.

Liefs, Anna

Hoi Maria,

wat fijn ,zeg, gefeliciteerd.
Ik werd pas bij een week of 7 misselijk (en ben dat nu nog regelmatig, met 27 wkn)
Probeer lekker te genieten,

liefs Jeanette

Gefeliciteerd Maria, wat goed zeg!

Ik sluit me aan met de meiden hierboven hoor, hoe moeilijk en onzeker je bent probeer te genieten (denk dat, mocht ik weer zwanger raken jullie dat ook weer allemaal tegen mij moeten zeggen hoor).

Liefs Po

Hoi Marie,
Ik kont het niet laten even bij mijn oude forum te kijken.
Gefliciteerd. Je bent gewoon hartstikke zwanger, joh.
Ik was de 2 keer dat ik zwanger was ook niet misselijk. De eerste keer kreeg ik een miskraam en de kleine van de tweede keer zit nu nog in mijn buik. Ik ben inmiddels 37 weken zwanger.

Voor de rest: veel succes en het gaat vast lukken!

Hoi Maria,

Wat onwijs goed joh!!!
Ik kan me voorstellen dat je voorzicht blij bent maar ik hoop dat je na de spannende periode het van de daken kunt schreeuwen.

Knuffel,

Corina

Wat lief van jullie allemaal! Bedankt voor jullie lieve reacties, dat pept me toch weer een beetje op. Ik denk ook gewoon dat ik last heb van die hormoonwisselingen. Daar wordt ik soms een beetje down van. Het dringt denk ik ook gewoon nog niet zo door. Ik hoop dat ik weer een beetje wat vertrouwen terug krijg. Probeer jullie wel op de hoogte te houden. Ik hoop voor jullie dat het ook snel zover voor jullie mag zijn.
Veel liefs,
Maria

Terug
Bovenaan