Test toch positief of negatief?

<p>Ooh ik heb het niet meer! Vanmorgen vroeg (2 dagen voor NOD) een kv2v5 test gedaan. Het gekke was dat wij allebei gelijk zagen dat er heel erg in de verte wel te zien was waar het 2e lijntje zou moeten zitten. Roze was die misschien heeeeel ver in de verte maar we zagen iets! Gelijk de predoctor early gehaald en nog een keer een kv2v5 gedaan. Beide negatief..</p><p>heeft iemand ervaring hiermee? Toch nog maar niet voorzichtig blij zijn en nog een paar dagen wachten met testen?</p><p> </p><p>ik hoor graag jullie ervaringen met deze testen:)</p><p> </p><p>liefs xx</p>
 
Hoi Floortje,
Uit ervaring weet ik dat de 2v5 testen van Kruidvat heel gevoelig zijn, het kan dus zeker nog wel zo zijn dat je morgen of overmorgen wel positief test met een ander merk. Ik testte twee dagen voor mijn NOD ook positief met de 2v5 en met dezelfde urine negatief met de Action Early.
Hoewel er nog veel mis kan gaan met het "blijven plakken" voor de NOD is dit in ieder geval positief :) je kan morgen nog eens de 2v5 proberen, maar ik zou zeggen bewaar de Clear Blue's voor de NOD of daarna.
Succes!
 
 
Hoi Rosiee,
dank je wel voor jouw snelle reactie :) dit geeft me weer wat moed!
ik heb later (wel met andere urine en 1 kopje koffie op) nog een kv2v5 gedaan en deze was ook negatief.
hopelijk morgen of overmorgen een uitslag die zichtbaarder is.
spannend!
 
[quote quote=10163881]Hoi Rosiee, dank je wel voor jouw snelle reactie dit geeft me weer wat moed! ik heb later (wel met andere urine en 1 kopje koffie op) nog een kv2v5 gedaan en deze was ook negatief. hopelijk morgen of overmorgen een uitslag die zichtbaarder is. spannend![/quote]
Voor je NOD testen de meeste vrouwen alleen positief met ochtendurine trouwens, over het algemeen kan je pas vanaf de NOD met alle urine positief testen.
Hopelijk heb je morgen wat meer duidelijkheid, succes!
 
Hi Rosiee,
Lief dat je het vraagt!
Vanochtend vroeg weer een test gedaan, wederom heel vaag in de verte een lijn, wel minder goed dan gister. Helaas ben ik echt net ongesteld geworden.
Ik ben toch wel erg telleurgesteld, ik zie toch liever een witte test dan een twijfel.
Zou de kv2v5 een voordruk hebben? Dit is mij namelijk nooit eerder opgevallen.
 
Liefs
 
Wat balen! :( ik snap dat je teleurgesteld bent. Ik heb ook nog nooit gehoord dat de test een voordruk heeft, misschien heeft er toch een innesteling plaatsgevonden maar is het niet blijven "plakken". Dat is wel een nadeel van voor de NOD testen.
Veel succes met de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan