test vergoed bij huisarts????

A

Anoniem

Guest
hallo dames even een vraagje...ik zat namelijk te dneken om morgen vroeg naar me huisarts te gaan om daar te teste..maar wordt het dan vergoed door je huisarts of moet je ervoor betalen???want zat namelijk te dneken dat ik tog niet goed uitkom als ik die test bij de drogist ga kopen morgen dus vandaar dat ik bij de huisarts wil gaan...weet iemand of het wordt vergoed door de ziekenfonds??ik hoor het graag groetjes maris

Hoi Mariska,

Hij word niet vergoed je moet hem zelf betalen maar hij is niet zo duur.
Ik weet niet of dat verschilt per huisarts maar ik moet bijvoorbeeld 5 euro betalen.
Ik zou als ik jou was even bellen!!!
Nou heel veel succes ik hoop op een positieve uitslag voor je.
Oja nog een tip ga met zijn tweeen als het even kan ik heb gemerkt dat het wachten dan extra leuk is en speciaal.

Groetjes Francis

hoi hoi, ik denk dat het misschien bij iedere HA anders is, maar bij de onze wordt het niet vergoed, ik dacht dat het iets van 8,00 kost!!
als je een test wil gaan halen en er niet zoveel geld voor hebt dan kan je ook bij de kruidvat een test gaan halen van eigen merk die kosten geloof ik 6,80! dus dat is nog te doen,
laat je iets weten als je hebt getest??
veel succes,
xx wendy

hoi hoi

bij mijn huisarts is het zo als je zwanger bent dan word die vergoed anders niej

nou succes en hoe bedoel je dan kom ik niet uit?

groetjes

Terug
Bovenaan