Test verzadigd?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik zit (nu echt ENORM) te wachten of ik nu wel of niet zwanger ben. Mijn vriend is er heilig van overtuigd, vanwege alle symptomen. Ik heb gisteren een test gedaan die negatief was.
Ik heb het idee dat deze test mislukt was omdat er teveel urine op de test is gekomen, kan dat?

Vandaag is officieel ook de eerste dag overtijd, omdat ik een lange cyclus heb (33 dagen). Echter, ik heb ook wel eens een cyclus van 37 dagen gehad (dat was de 1e na de bevalling van mijn oudste).

Wie heeft ervaring?

Hier precies het zelfde...
Gister middag negatief getest en vanmorgen weer.
Ik ben dus niet zwanger... want ben altijd optijd en weet waneer mijn ei was. En dan had ik nu wel een streepje moeten zien.
Ik denk dat als het hcg hormoon in je lijf zit er bij jou ook wel wat te zien was geweest.
Te veel urine of niet.
Mischien was je eisprong iets later en heb je over een paar dagen meer suc6!

hoi, ik heb niet t zelfde,
maar wel vanmorge getest... alleen 4 dagen tevroeg... dus hij was negatief!

Mag eigenlijk vrijdag pas testen.. dus dan nog een keer proberen.

Ik zou als ik jou was ook nog iets van 3 dagen wachten en dan nog een keer testen, staat ook in de beschrijving... Als je negatief test maar toch niet zeker bent van de uitslag wacht dan 3 dagen met testen! :)

xx

Oh dat wachten.....de twijfel slaat me om me hart, maar mijn vriend weet het echt zeker....moeilijk hoor! Succes met wachten ook!

ik heb het zo een 10 maanden geleden met een vriendin gehad die deed een zwangerschaptest
maar had te weinig urine erop zitten dus de test verpest en toen las ze voor dat als je teveel of te weinig urine erop laat komen het de test ken teniet doen dus ja
ook bij teveel urine ken de test eigenlijk anders uitslaan dan anders

maar het wachten is het ergst dat weet ik hihi
maar meestal word wachten beloont

hoi meis, over een dag of twee gewoon nog eens testen als je nog overtijd bent.hier vanmorgen een vroegtest gedaan(tja kon niet wachten haha) maar negatief.denk dat ik te vroeg getest heb want ik verwacht donderdag mijn nod.dus nog even geduld hebben.groetjes

Ik heb inmiddels een goede test gedaan. Die was helaas ook negatief. Maar ja, ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Dus nu afgesproken dat ik vrijdag nog een keer test, als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.
Maar goed, ik heb dus ook een lange cyclus, dus wie weet ook wel een latere eisprong dan ik denk. Dan kun je klussen wat je wil, maar dan maakt het weinig uit natuurlijk....

Je hoort ook nog wel eens dat sommige vrouwen laat pas positief testen. Vorige keer, hebben we nu berekend, was ik ook al minimaal 6 dagen overtijd. Dus daar zit bij mij ook twijfel.

Wat een gedoe allemaal zeg, ben er helemaal naar van vandaag...

Nou ja, onbedoeld een heel verhaal, maar dan ben ik het maar even kwijt.

Terug
Bovenaan