Test volgende dag licht positief?

<p>Zijn er meer meiden die met deze test van de kruidvat hebben dat hij de volgende dag licht positief is?</p><p>ik weet dat je de test binnen 5 min moet aflezen. Dat had ik ook gedaan. En toen was hij negatief. Maar kan er dan nog later zo een blauwe streep komen?</p><p> </p>

Hoi,
Niet met deze test maar wel een andere. Na 5 minuten negatief en een paar uur later toen ik weer eens keek zag ik echt heel minimaal een streepje.
Er kan nog een streep komen, de beruchte indroogstreep...
Wanneer is je NOD?

Ik heb dat ook gehad. Ik heb toen daarna met de kruidvat 2v5 euro getest. Die gaf bij mij een duidelijker resultaat. Nu inmiddels bijna 20 weken zwanger :) Ik hoop voor je op positief nieuws!

Volgens mij vroeg je dit 2 weken geleden ook...
Als je nog steeds niet ongesteld bent en je hebt geen duidelijke positieve test, dan zou het kunnen zijn dat je of een hele late ovulatie of hele lange cyclus hebt. 
Het heeft echt geen zin om je test later nogmaals te bekijken, wat je dan ook afleest is gewoon niet meer betrouwbaar. 

In de bijsluiter staat een tijd waarbinnen je de test af dient te lezen. Daarna is de uitslag niet betrouwbaar. Meteen weggooien, dan breng je jezelf niet in de verleiding later nogmaals te 'spieken'. 
Veel succes en ik hoop voor je snel een positieve!!

Ah al die mensen die zagen dat je moet aflezen binnen de afleestijd... Ik heb er tientallen versleten, maar een streep was een streep hoor, zelfs al was het uren later, ik was zwanger. 
Bovendien een gekleurde indroogstreep op de juiste plaats, dat zou me toch echt wel toevallig lijken? 

Ik heb deze testen ook gehad en ik vond ze door het kruisje niet heel fijn aflezen (en ik wilde een duidelijke streep) bij mij was het ook een minimaal streepje die later wel duidelijker werd. Deze test ziet er aardig uit zoals mijn test... ?
Heb je gisteren avond getest? Anders morgen ochtend of zaterdag ochtend misschien nog een keer testen..

Terug
Bovenaan