Test witte streep

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo,</p><p>Even een vraagje. Ik heb een test gedaan en binnen de tijd zag ik een witte streep is dit een voorgedrukte streep? Heb dr niet opgelet of het er voor ook al was. Ga er van uit dat een negatieve test is.</p><p>Groetjes.</p>

Die streep die had moeten verkleuren sorry. Wanneer was je NOD?

Dus tifh twijfelde hahaha geef niet had zelf ook wel dat ideeën 2 weken geleden was soort van ongesteld maar twijfelde

Dus tifh twijfelde hahaha geef niet had zelf ook wel dat ideeën 2 weken geleden was soort van ongesteld maar twijfelde bedankt voor je reactie

Dus tifh twijfelde hahaha geef niet had zelf ook wel dat ideeën 2 weken geleden was soort van ongesteld maar twijfelde bedankt voor je reactie

Welke test heb je gedaan en heb je misschien een foto? 

Vraag me namelijk af of die witte streep niet een héél lichtroze streep is ? Daarmee begon het bij mij ook, moest er met een lampje op schijnen om het streepje uberhaupt te zien. Helemaal wit op wit zou je denk ik gewoon niet zien. 

Maar om het zeker te weten zou je over 2 dagen nog eens een test kunnen doen. Mocht het een streepje zijn geweest zou die dan toch wel iets beter zichtbaar moeten zijn.
Succes ermee ?

Wanneer heb je de test gedaan? Wanneer is je NOD? Anders over 2 dagen of op NOD nog een testje doen dan weet je het zeker 

Test van de actiom die had ik bij dochter ook en als die positief uit sloeg deed ik cb test.

Vanmorgen nog een test gedaam daar was niets op te zien.
Gebruiken anticonceptie maar zo raar gevoel en laatste keer was mn menstruatie ook niet hoe het hoorde.

Terug
Bovenaan