Test zegt ja, doktor nee

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest, doktor test gedaan en geen positief resultaat. Vrijdag zelf een kruidvat test gedaan en die zegt duidelijk ja, heeft iemand dit al eens mee gemaakt.

Groetjes nelke

Jee, vervelend. Nog geen zekerheid. Ik heb er geen ervaring mee. Tip: Probeer over een paar dagen nog een keer een test. Ik neem eigenlijk aan dat als er 1 positief is je echt wel zwanger bent want je kunt het niet 'half' zijn. Doe er voor je eigen geruststelling over een paar dagen nog een. Succes.

Jee, vervelend. Nog geen zekerheid. Ik heb er geen ervaring mee. Tip: Probeer over een paar dagen nog een keer een test. Ik neem eigenlijk aan dat als er 1 positief is je echt wel zwanger bent want je kunt het niet 'half' zijn. Doe er voor je eigen geruststelling over een paar dagen nog een. Succes.

Hoi,
Als je even 3 daagjes wacht dan zal er wel wat duidelijkheid geven.
Bij mij was het ook zo, Vrijdag was ik niet zwanger en de dinsdag erop was ik het wel
en woensdag.
Soms kunnen de testjes verkeerd zijn of is je HCG gehalte net even te laag.
Ik ben nu bijna 13 weken zwanger.

Veel succes
Groetjes.

Dat vind ik nou ook altijd zo vreemd hoor.
Maar ga er maar vanuit dat je wel zwanger bent,
al zou ik over een paar dagen wel weer opnieuw
een test doen, dan weet je het zeker. Heb ik ook gedaan.
Succes!!

xx Syrah

Hallo meiden,

Hoop dat jullie gelijk hebben,
Zie het even niet meer zitten ben je blij en dan heb je dit weer, heb buikpijn en denk natuurlijk gelijk dat het weer fout zit.
Kan ook van het piekeren komen natuurlijk laten we het daar maar op houden , donderdag na de echo weet ik weer wat meer, wachten maar netjes af heb anders toch geen keuze.
Positief denken zegt mijn man de hele dag, zullen we maar proberen.

Groetjes nelke.

Terug
Bovenaan