test

Hoi El,Keetje en Karin

Ik wil El en Keetje bedanken voor de tips. Over de testen. Ik ben CZ aanvullend verzekerd. Zal zeker eens op die site gaan kijken. bedankt.

Karin, jij weet helemaal niets van mij en is ook voor het eerst dat ik jou naam tegenkom. Ik ben echt niet te beroerd om een test tekopen en heb graag het geld er voor over. Maar voordat ik het naar de huisarts breng hebben mijn vriend en ik eerst zelf een test gedaan. Als ik het naar de huisarts breng is dat voor mij een extra zekerheid.
En omdat ons eerste kindje afwijkingen had, moeten wij nu zowiezo naar het ziekenhuis etc.

En geduld heb ik meer dan 10 mensen bij elkaar ( altnhans dat zeggen de mensen in mijn omgeving hier steeds van mij )
Dus als ik 08-04 mijn NOD dag heb doen we eerst zelf een test. En daarna voor de zekerheid bij de huisarts nog eens.

Groetjes van mij.

PS ESHTER VAN HARTE GEFELICITEERD.
Hoop je na de volgende week te kunnen volgen naar het Dec forum.

Hoi Shirley

Ik heb t ook altijd zo gedaan, eerst thuis testen en daarna nog n test bij de huisarts.....,gewoon voor de zekerheid!!
Heb op jonge leeftijd al 3 kids gekregen,zijn nu al 17,14,13 en was vorig jaar opnieuw (oeps)zwanger..helaas is ons kindje met 20 wkn geboren en overleden dussss nu willen we t toch nog n keertje proberen.....en als de thuis-test posi is ga ik direct naar mn huis-arts

SUC6

Liefs
mykimi

Bedankt voor je felicitatie!
En ik vind het een heel goed plan als je me volgt, lijkt me gezellig.

Spannende tijden 8 april je NOD!
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, ik gun dit gevoel iedereen!

Ik duim voor jullie,

Veel liefs Esther

Terug
Bovenaan