Test

Hallo, ten eerste wil ik eert ff kwijt wat een leuke en interssante site.

Mijn vraagje is, dat mijn vriend en ik hebben besloten aan een kindje "te beginnen", nou was mijn vraag: kan ik al een test doen (uit nieuwsgierigheid) voor dat ik misschien ongesteld word en hoeveel tijd heeft het nodig om het aan te tonen op zo'n test?!

Alvast bedankt, groetjes!
 
Volgens mij heeft testen voor de ongi geen zin. Jammer, maar helaas. De uitslag zal dan waarschijnlijk neg. zijn.
Gefeliciteerd met je keuze, trouwens. Dat is wel het lastige van zwanger worden, de maanden duren zo lang. Ben je al hard aan het klussen geweest?
Marijke
 
Hoi meis,

Bij mij gaf de test 5 dagen voordat ik ongesteld moest worden al positief aan... maar dat is zeker niet altijd het geval. Je kunt het natuurlijk doen maar hecht er niet teveel waarde aan als het antwoord negatief is.

Groetjes Frederique
 
Hoi Anoniempje,

Misschien hoor jij wel bij de geluksvogels die gelijk zwanger zijn; ik hoop het voor je.
Ik heb wel nog een tip voor je , je kunt via internet heel goedkoop zwangerschapstesten bestellen (hier heb je er minimaal 3 voor de prijs waar je er in de winkel 1 voor hebt)

Nou heel veel succes ermee

Groetjes Sarah
 
He harstikke lief die reactie helemaal top, best moeilijk, want ik wil het liefst van de daken scheeuwen dat we eraan willen beginnen, maar goed dat willen we nog niet bekend maken, dus helemaal top dat ik op deze manier me ei kwijt kan!!

groetjes!
 
Hoi anoniem,
Vind jij het niet ontzettend moeilijk om het tegen niemand te vertellen dat jullie aan kindjes willen beginnen? Wij hebben dat ook afgesproken maar ik vind het zo ontzettend moeilijk en heb me ook niet helemaal in kunnen houden. Op de een of andere manier straalt het ook van me af want ik krijg echt aan een stuk door de vraag of ik zwanger wil worden. Al zeg ik dan nee, helemaal geloofd word ik niet meer. Ik denk toch dat mannen dit over het algemeen beter voor hun zelf kunnen houden dan vrouwen.
Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan