Test?

Nou, nu weer wel, nou ja maakt niet uit!

Ik weer eerst even alle nieuwe mama's van harte feliciteren!!

Ik heb een vraagje, ik moet vandaag ongi worden, ben het nog niet. heb wel vage, zeurende gevoel in me onderbuik (rechts)? Nou, vroeg ik mij af of ik al een test kan doen, of heeft dat nog geen zin?! En moet je het altijd 's morgens testen?!

xxx Liek
 
Als ik jou was, zou ik nog heeeeel even wachten. Stel dat je straks ongi wordt, zonde van die dure test. En het komt voor dat het fout gaat als je ongi moet worden. Dus ik zou even wachten tot je echt overtijd bent. Maar ja, ik heb natuurlijk makkelijk praten!!!! En van de andere kant, er zijn zat vrouwen die wel eerder testen en gewoon zwanger zijn. Volgens mij heb zo niet veel aan mijn antwoord :)
 
Elke antwoord is toch meegenomen, is hartikke leuk en lief als er mensen op je bericht reageren hoor, bedankt!
Zal nog ff kijken wat ik zal doen, laat het wel weten!

xxx
 
Hoi Lieke,
Als ik jou was zou ik nog even op morgen vroeg wachten. Het wachten duurt heeeeeeeeeeeeel lang zo, ik weet het. Het kan inderdaad vandaag nog komen (hoop het niet voor je) en zo en zo is testen met ochtendurine wel betrouwbaarder. Bij de een is het sneller te zien als bij de ander.

Nou meid, als je nog kan wachten, wacht dan tot morgen vroeg!!!!

Ik zal voor je duimen!!!!
Laat het wel weten hè.

Liefs, Ank
 
Als ik jou was zal ik nog heel even wachten met een test te kopen.
Die dingen zijn hartstikke duur, en als het dan negatief is!
Zonde van je geld.
Probeer het over een weekje, als je dan nog niet ongesteld bent geworden.
Wie weet, zal voor je duimen.
sucses, en sterkte
H.groet Bianca.
 
Terug
Bovenaan