test

Hallo
nog even een vraagje over de pedictor test.
Ik heb deze test donderdagavond gedaan en heb misschien 5 min gewacht i.p.v. de opgeschreven 4 min. Dit kan toch geen invloed hebben op wel/niet zwanger zijn??
Ik zou volgens de test niet zwanger zijn maar heb geen ongi klachten op komst.
Volgende week nog maar eens testen denk ik maar dan ´smorgens als er verder niets veranderd.
Heb het idee dat ik wel zwangerschapsklachten voel???
Groetjes weegschaal
 
Als de test positief uitslaat blijft het ook positief die streepjes blijven een eeeeeeeeeeuwigheid staan (ik heb mijn eerste test 2 jaar bewaard), dus het maakt niet of je 4 of 5 minuten wacht. Over een paar daagjes nog eens testen, succes.
 
Ik zou inderdaad binnenkort nog eens testen. Misschien was het voor deze nog iets te vroeg ..?? Wat voor zwangerschapsklachten voel je dan?

Groetjes,
Jacqueline
 
ik heb ook na 3 dagen overtijd de pred test s,avonds gedaan en hij gaf neg aan terwijl ik voor mijn gevoel wel zwanger was heb toen de volgende morgen weer getest met pred en hij gaf toen wel aan dat ik zwanger was.ben nou trouwens 15 weken verder.als je s,avonds wil testen kun je beter cb halen die is veel gevoeliger voor hcg dus gewoon stukken beter .groetjes dec moed.
 
Terug
Bovenaan